antiloop Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Fort utenfor huset der jeg bor! Politiet hadde fartskontroll og tok en 22 årig bilist i 160kmt i 60 sone. Bilen de kjørte var en Volvo (traktor) 240 turbo. http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 499781.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Steike for noe idioti! Er det noe jeg har lært er det å holde fartsgrensa der den er satt ned til 60km/t og under.. Det er som regel en grunn til at den er så lav som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 fyfaen for en idiot! håper Virkelig han blir lappløs LENGE og fengsla lenge! Sånne Idioter kan vi takke for at det er dyrt og ha bil her i landet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Det som er ille er at det er en del av dem der ute... Tenk å fronte en "toførr" i 160 km/h a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 Måtte være en livsviktig avtale de skulle rekke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 hehe, jeg har hatt 100 i en 30-sone Men da var det riktignok en 400meter lang rett strekning midt på et jordet, som man kunne se folk selv om de hadde krabbet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 hahah, sånn går det...faen idiotisk å kjøre så fort der grensene er lave, finnes jo en grunn for det, er en annen ting på motorveien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Synes det var rått gjort av en volvo, selv med Turbo.. Kan tenke sjoføren angrer en smule nå ja !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagvang Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 En ting er å kjøre 160 i 90'n asså! men 160 i 60'n e jo galskap utav en annen verden! 160 i en 240 er jo livsfarli nok, rattdiameter på 50 cm og en halv runde dødgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 jeg ble tatt for 114 i 60 sona.. da mistet jeg lappen i 20 mnd og fikk 21 dager i buret... Hvordan skal d da gå med volvo guttn????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg systes folk bør i det minste respektere de lave fartssonene 160km/h i en 60sone er jo nesten 3ganger forfort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Hvordan skal d da gå med volvo guttn????? Det blir nok ubetinget fengsel (3mnd?) og minst 24mnd uten lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå