Gå til innhold

BMWGuiden.no skifter navn!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, da var nytt domene klart - vi skifter navn!

Det nye navnet er - tadadadaaaa - bimmers.no!

S3011110_500.jpg

Jeg er godt fornøyd, og håper dette er et navn alle kan leve med! :o

Kunne desverre ikke offentliggjøre det, eller ta en diskusjon over det, før domenet var registrert, så jeg måtte bare bestemme meg for noe og gå for det.

Grunnen til navnebyttet er flere, blant annet får jeg mailer fra folk som synes å tro at det er snakk om et firma som tilbyr BMW-support eller et eller annet, for når ukjente folk sier "jeg har problemer med det og det, ring meg på tlf xxxxxxxx" er det et eller annet som er feil. ;) Og det er egentlig ganske åpenbart at BMWGuiden ikke akkurat er noe klubbnavn. Det høres virkelig mer ut som et magasin. I tillegg har vi de siste to årene sett flere store nettsteder med BMW i navnet måtte stenge etter henvendelser fra BMW AG om bruken av BMW-navnet, så vi trenger ikke yppe oss mer enn nødvendig.

Nå synes jeg vi har klart å få et sprekt klubbaktig navn som fenger, er kort (bra til klistremerker og domene) og høres bra ut! Og ikke minst var domenenavnet ledig - noe som også var viktig i utvelgelsen av nytt navn.

Forøvrig vil BMWGuiden.no-domenet eksistere i lang tid enda, og samkjøre med bimmers.no, så det er ingen fare med å ikke finne igjen sidene! :)

Og igjen - nå håper jeg så mange som mulig er fornøyd med det nye navnet. Klistremerker er på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt personlig syntes jeg navnet ble litt for "useriøst" viss du/dere skjønner meg. Men samma det da :lol: Siden og folkene er vel og blir de samme \:D/

Er klar over at det er et par av dere... men det er desverre umulig å gjøre alle fornøyde.

Synes selv at BMWGuiden ble altfor seriøst og firmaaktig, og det var grunnen til at jeg hadde lyst til å bytte. bimmers.no kan muligens slå ut litt feil andre veien, men det er vanskelig å finne noe bra, kort og som i tillegg domenet er ledig på, så det fikk bli dette. Prøvde tidligere å få inn forslag fra dere, men det kom egentlig ingen bra forslag utav det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Useriøst eller ei, folk får tro hva de vil når de hører navnet! Vi VET jo hva det går ut på ;) Og hvis noen er i tvil skal vi vel klare og overbevise dem om at vi er seriøse bimmers-entusiaster på høyt nivå!!

Jeg for min del syns BIMMERS.no passer veldig godt, litt mer ungdommelig og løst, ikke så stivt og formelt som bmwguiden :D

Godt valg Gunnar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...