Gå til innhold

4 rørs M5 eksos

Diezelpower
 Share

Anbefalte innlegg

Der tar du feil 525DA, ikke alle syns det ser fett ut, jeg ville egentlig ikke kommentere det siden du ikke spurte om hva vi andre syntes, men siden du tror alle synest det er fett må jeg bare si at jeg syns det ser ganske barnslig og teit ut med 2 rør på hver side med rekkesekser. På en 540 derimot er det ok for meg. Men jeg mener at alle selvsagt må få gjøre det de vil med egen bil uten at andre skal lage for mye styr. Men man må vel også tåle at noen sier meningen sin dersom man er helt på blåbærtur, er jo dumt om folk snur seg etter bilen og ler også........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjell: Synes du det er fett å ha en bil som ser ut som en joggesko?

Z3 er den styggeste bilen BMW noensinne har laget. At du føler at du kan komme med kommentarer er jo litt sørgelig. Jeg føler med deg og forstår at du må komme med slike utbrudd da du har hatt en vanskelig barndom. Men jeg ønsker deg lykke til dersom du en gang kjøper deg en bil som er BMW-merket verdig. Du snakker om rekkesekser... Vel M3 har 4 blås... trenger jeg og si mer? Og du har fortsatt en stygg bil. Kjøp deg en opel corsa du siden du tydeligvis ikke er noe særlig bilinteressert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg kommentarene begynner å bli litt vel drøye og rimelig nærme personangrep. Gå ut på terrassen og trekk litt frisk luft, tell til ti og kom inn igjen.. ;)

enig! å gå til personangrep er unødvendig!

man må tåle att folk har forskjellig smak.

jeg syntes ikke det er noe fint med 4-rør på bilen din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du 525DA leser innlegget mitt en gang til vil du se at jeg skrev at jeg ikke hadde tenkt å kommentere disse rørene du har så lyst på, grunnen til at jeg likevel gjorde det var at du skrev at "alle her inne synest det er fett" unntatt en person. Dette kunne jeg ikke la passere da du ikke kan skrive hva jeg mener. Bryr meg ikke om du liker bilen min eller ikke, men ALDRI har jeg hatt en bil som har fått så mange positive bemerkninger fra 80 åringer til 4 åringer. Dessuten har jeg også en 535iA M 1991 modell om du synest den er kjekkere. Håper du kan fortelle meg hvor de selger så pene joggesko, har faktisk tenkt å kjøpe meg et par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...