Kjell Rune Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 noen som vet om jeg kan kjøpe dette orginalt og ettermontere d på bilen eller noen andre som selger dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 PDC som i Park distance control? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 originalt vet jeg ikke, men jeg vet å ha sett et ettermonterings-sett et eller annet sted, prøve å huske hvilken url jeg var på, så slenger jeg ut når jeg finner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Jo du får vel kjøpt og ettermontert dette... F.eks http://www.smartpark.net/english/ Du får vel sikkert kjøpt original PDC fra BMW oxo... men om det må gjøres noe med det elektriske vet jeg ikke.....Kan vel høre med GS/Os? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 da har jeg sendt de en mail. blir gøy og høre prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Dette får du fra Biltema og andre bilrekvisitasjapper (uoriginalt selvfølgelig) til en billig penge. 299,-: http://www.biltema.no/products/product. ... emId=93267 Og en mer jalla utgave: 179,-: http://www.biltema.no/products/product. ... emId=90557 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 er d trykt og kjøpe slikt fra biltema da?? kan bli mange bulker istede kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 he he. ja kanskje d ja. he he. men jeg vil for min del ha 8 sensorer da. blir litt teit og kjøpe 2 pdc pakker og da liksom. får c va dem jeg sente mail til sier. spurte etter pris levert ¨på døren hjemme i norge jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 jepp. kan hende d sunker som bare pokkern og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Den nedersten er vel ment å ha i en garasje... Slik at du kan rygge på lyssignal.. Blir sånn vaskehall aktig med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Gs har nytt orginalt sett til rundt 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Jeg har montert PDC for to kunder. En Peppes Pizza Yaris Verso og en E36 coupe. På E36 en monterte jeg en jalla PDC med bare 2 sensorer. Funka greit men så litt rart ut siden sensorene var større enn femmere. På Versoen monterte jeg et 4 sensors sett. Eneste jeg synes var negativt med disse to var at pipelyden var ufattelig høy. Og jeg måtte gjemme høyttaleren inne i bagasjerommet bak sidedekselet. Og det var ingen lysindikatorer for å montere på dashen. Monteringen er ingen problem. Jeg trengte ikke skru at støtfangerene eller noen ting. Bare finne en grei plassering og borre hullene. Gjennomføringer finnes originalt inn til bagasjerommet. Denne så jo ganske grei ut: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=809 Har ikke selv prøvd denne selv da. Men så jo helt kurrant ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 vil fremdeles ha både forand og bak. regner med dette ikke fåes orginalt til e34 men jeg kan høre med gs i mårgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Dear Kjell, Thank you for your enquiry, Unfortunately we do not ship to individual customers and we do not have a distributor in Norway so we really can't help you Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå