skillbill Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Bildene er tatt med Nokia 6670 m/ 1megapixel kamera, ikke det beste men det får holde foreløpig; M-vision (Replica ) Bakfra Grønt delskinn sports int Bilde fra siden Skal få senka bilen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 var en pen bil d der du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 pen bil men jeg syns 3-serien jør seg best som cupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Meget pen bil.... Er det 318? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 pen bil men jeg syns 3-serien jør seg best som cupe pøsjh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Pen bil ja.. Bra bilder til å være mobilkamera.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 bilen er en 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg liker den! spesielt felgene dine <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 ja de m3 felgene er pokkern meg rå ass. såg dem som står orginalt på m3. likte di litt bedre enn kopi felga men dem er pene dem og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Stili bil ja .... Kult at interiøret tar igjen fargene på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Kjempepen bil ja, og RÅE felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Pen bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 takker og bukker og neier for kommentarene :D ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 hvor mye senking anbefaler dere? jeg har selv lurt på 35mm foran og bak, men åssen blir 40/40? 60/40? Noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Stili bil ja .... Kult at interiøret tar igjen fargene på bilen... Enig...det var min første tanke også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå