ipo Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 hei hei, skal montere en forsterker og subber til den orginale cd spillern i bilen, men etter å ha sitt og rota litt på nett i dag, så har jeg vaffal funne 6 forskjelige måter på hvordan cdspillern ikke skal løsnes på. men tilbake til spm, hvor kan jeg hente signal til forsterkeren? det er et stort problem jeg har no. takker for alle svar mvh ipo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Siden den originale spilleren ikke har linjeutganger må du bruker en høynivåadapter. Denne koples på høyttalerutgangene høyre og venstre, fremme eller bak. Da vil du få en linjeutgang ved hjelp av adapteren. Dette gjelder selvsagt hvis forsterkeren din ikke har høynivå inn. Hva slags forsterker er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipo Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 er en boschamn med noe tal bakom, men tviler sterkt på om det er en høynivå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipo Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 men hvor får jeg tak i sånn adapter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Vi har dem i butikken vår. Finner dem ikke på nettet, men de har dem sikkert. Den jeg vil anbefale heter Stinger SALOC http://www.stingerelectronics.com/web/prods/electronics.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipo Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Hvorfor ikke bare gå for I-soamp?? Iceaudio selger dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipo Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 jaja, no har jeg jo forsterker da! men hvordan kan jeg enkelt se/sjekke etter om ampen min kan kobles rett mot noen høytalere som signalkilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Koster 395,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå