BMW316 Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Da har jeg slengt meg på her og bestilt/betalt 2stk `bimmers.no`merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Kjøpt og betalt 3 stk, så nå må jeg snart finne meg en ny bmw ass Passer seg liksom ikke på V70'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Kjøpt og betalt....(Eller noe lignende) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2005 Er det noen interesse for like merker, bare speilvendt? Vurderer å bestille opp et lite parti med speilvendte merker i tillegg til disse rettvendte, og lurer derfor på om det er noen som kan tenke seg speilvendte merker (bortsett fra johjoa)? Dere som allerede har betalt kan velge mellom speilvendt eller rettvendt - prisen blir den samme. Vil bare vite om det er noen interesse før jeg sender bestillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 jeg er kun interessert i speilvendte klistremerker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Jeg tar gjerne to speilvendte istedenfor de rettvendte jeg har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2005 Ålright. Ser ut for at det blir såpass mange merker solgt at jeg kan bestille litt av begge deler. Blir vel solgt noen fremover også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Det ser jo ut som at "bimmes.no" merkene går som varmt hvetebrød... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Jeg er interessert i sorte merker. Med sølv grå bil så blir det litt begrenset med steder å sette på sølvgrå merker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Det ser jo ut som at "bimmes.no" merkene går som varmt hvetebrød... I så fall kan jo det bli god butikk å selge løse "r"'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Er det fastsatt noen dato på når merkene kan være på veg? Er biltreff i Molde 14.mai, og da burde jeg jo ha fått på disse merkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg er interessert i sorte merker. Med sølv grå bil så blir det litt begrenset med steder å sette på sølvgrå merker. Kan jo sette de i bakruta eller noe.. Jeg må vente på lønning før jeg evt kan bestille om det går greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Er det fastsatt noen dato på når merkene kan være på veg? Er biltreff i Molde 14.mai, og da burde jeg jo ha fått på disse merkene. 14. mai er jo bare 4-5 dager til, så det skjer nok neppe! Har akkurat sendt bestillingen, og reklamebyrået har 3 ukers leveringstid. Vil tro det går kjappere enn dette (vi har jo en insider her... ), men så skal jeg få det i posten og så distribuere det videre til dere, så det tar nok desverre litt tid. Jeg må vente på lønning før jeg evt kan bestille om det går greit? Jepp. Bestilte noen ekstra merker, så de kan kjøpes fremover til det går tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Gleder meg til de kommer Noen gode forslag over hvor jeg kan sette dem? Tror kanskje det blir front leppa og nede på bakfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Nå er speilvendte også lagt til som et valg. De av dere som allerede har bestilt rettvendte, men ønsker speilvendte kan sende en mail til meg på gr@bimmers.no, så fikser vi det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå