Pauls1 Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 kjøpt og betalt for 2 stk. håper det ikke var for sent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Hvor mange ekstra merker er bestillt? Når jeg tenker meg om så skulle jeg gjerne hatt et i hver bakrute... Istede for kun et i det ene... Men kan ikke betale for et til før lønna kommer den 20 Mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Mangelfull informasjonFølgende felter må fylles ut: Antall rettvendte klistremerker Jeg skal ikke ha rettvendte så derfor skriver jeg 0 der... da får jeg denne feilmeldingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Det ser jo ut som at "bimmes.no" merkene går som varmt hvetebrød... I så fall kan jo det bli god butikk å selge løse "r"'er jaaada... "Don't blame me for my typing errors" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 er det mulig å bestille noen ennå??? får ikke penger fr på fredag.. *kjipe lånekassen* men jeg vil veldig gjerne ha et par da visst det ikke er for sent..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Dere kan bestille en stund fortsatt ja. Når merkene er meg i hende vil bestillingsskjemaet være oppe til det er utsolgt. Har bestilt 100 rettvendte og 50 speilvendte, altså totalt 150 merker, så det holder nok en stund. Mangelfull informasjonFølgende felter må fylles ut: Antall rettvendte klistremerker Jeg skal ikke ha rettvendte så derfor skriver jeg 0 der... da får jeg denne feilmeldingen Beklager! Fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Vil forøvrig nevne at dere som ikke har penger nå kan bestille nå og betale senere om dere vil det, greit å ha litt oversikt over hvor mange det blir... men merkene sendes naturligvis ikke ut før de er betalt. Kan derfor opplyse om at det er rundt 19 merker jeg ikke har mottatt betaling for. De det gjelder vil ikke få merker tilsendt før betalingene er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Yapp, da har jeg bestillt ett til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 mej oxo bestillte to i går. betaler på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Done! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 Kan nå informere om at klistremerkene ble ferdige i går, og ble/blir sendt til meg i dag! Tusen takk til pmkweb for raskt ekspedert ordre. De går ut til de av dere som har betalt så fort jeg har de i hende. De som ikke har betalt må kjappe seg. Husk allikevel at jeg har en god del å gå på, så for dere som enda ikke har bestilt er det fortsatt muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Betalte i går mener jeg... så lenge jeg får dem før Sommertreff 05 på ACR så er nu jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2005 Hadde et håp om at de skulle være meg i hende i dag, men det var de ikke. Får satse på at de kommer i morgen da, så har dere de nok rett over 17. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 men nå har jeg betalt også så da kanskje jeg er heldig å får dem på første sending. *gleder meg * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2005 men nå har jeg betalt også så da kanskje jeg er heldig å får dem på første sending. *gleder meg * Stor sjanse for det da. Og nå er det ikke langt unna: Legg merke til merket i bunnen av pakken. Skal prøve å få de ut så fort som mulig, men lover ikke noe pga. eksamenslesing. 17. mai havner i tillegg midt oppi det hele.. i forhold til postgang og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå