Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Så.. har merkene begynt å dukke opp i postkasser rundt forbi? :)

Merkene til de som var registrert innbetalt i helgen ble levert på postkontoret i går, så de kan nok begynne å dukke opp rundt forbi i dag og i morgen. :)

De som blir registrert innbetalt denne uken vil bli sendt i begynnelsen på neste uke.

PS: For de som har problemer med å finne en bra plassering til merkene så kan dere klippe av "www." og kun la det stå "bimmers.no".. :)

Skrevet

Mottok klistremerkene i dag... :D

hvordan er det meninge man skal feste de? er det bare og klistre på eller hva? ble ikke så klok etter første oversikt... :?

Skrevet

Tenkte på om jeg skulle legge ved noen forklaringsark, men tenkte de fleste spør vel her om man lurer på noe. ;)

Merkene har "festepapir" på begge sider. Det laget dere ser gjennom skal dere la være på, for å slippe å måtte lime på en og en bokstav, mens det bakre (det hvite tykke) dras av. Så er det bare å klistre merket på bilen som du ville gjort med et helt vanlig klistremerke (etter å ha rengjort godt), og til slutt dras det siste laget av, da sitter foliebokstavene igjen på bilen. :)

Lurer dere på mer kan kanskje pmkweb komme med en enda fyldigere forklaring.

Skrevet

Trenger ikke www. for å gå inn på sidene her.. men er jo forsåvidt greit å ha det med om man har plass. Tydeliggjør at det er en webadresse. :)

Skrevet

Jeg klarte omsider og knøvle frem kameraet...

bimmers.JPG

Dere får si hva dere syns... ble fornøyd... har det på beggesiden i ruten...

ble litt knekk på ene bokstaven på venstre side... trur jeg klarte og fikse det... 8)

Skrevet

Ja, dere må være nøye når dere klistrer på slik at ingen blir skjeve, for når de først setter seg klarer dere ikke dra de av igjen uten å ødelegge. Jeg holdt i begge ender på mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...