Jonaz Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 det er kult med klistremerker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 Så.. har merkene begynt å dukke opp i postkasser rundt forbi? Merkene til de som var registrert innbetalt i helgen ble levert på postkontoret i går, så de kan nok begynne å dukke opp rundt forbi i dag og i morgen. De som blir registrert innbetalt denne uken vil bli sendt i begynnelsen på neste uke. PS: For de som har problemer med å finne en bra plassering til merkene så kan dere klippe av "www." og kun la det stå "bimmers.no".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Mottok klistremerkene i dag... hvordan er det meninge man skal feste de? er det bare og klistre på eller hva? ble ikke så klok etter første oversikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 jepp fikk det nå jeg ja hva er lureste måte å sette de på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 Tenkte på om jeg skulle legge ved noen forklaringsark, men tenkte de fleste spør vel her om man lurer på noe. Merkene har "festepapir" på begge sider. Det laget dere ser gjennom skal dere la være på, for å slippe å måtte lime på en og en bokstav, mens det bakre (det hvite tykke) dras av. Så er det bare å klistre merket på bilen som du ville gjort med et helt vanlig klistremerke (etter å ha rengjort godt), og til slutt dras det siste laget av, da sitter foliebokstavene igjen på bilen. Lurer dere på mer kan kanskje pmkweb komme med en enda fyldigere forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 ja enkelt å greit Jeg trur jeg tar bort www for at alle vet jo at det skal stå først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 Trenger ikke www. for å gå inn på sidene her.. men er jo forsåvidt greit å ha det med om man har plass. Tydeliggjør at det er en webadresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Wohoo! Det ble jo bra skal ta noen bilder etter på... må bare finne kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Klistremerkene har kommet. Blir et på hver side av sideskjørtene kan jeg tenke meg. Noen andre som har plassert de andre plasser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg klarte omsider og knøvle frem kameraet... Dere får si hva dere syns... ble fornøyd... har det på beggesiden i ruten... ble litt knekk på ene bokstaven på venstre side... trur jeg klarte og fikse det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Der har jeg www.midtnorskgatebil.com Tror det blir teit å plassere bimmers.no over den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 Ja, dere må være nøye når dere klistrer på slik at ingen blir skjeve, for når de først setter seg klarer dere ikke dra de av igjen uten å ødelegge. Jeg holdt i begge ender på mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Fikk mine jeg også idag ja, skal ha et i hver bakrute tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Mine var kommet de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg klarte omsider og knøvle frem kameraet... Ser man det. Det ble jo representativt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå