Gunnar Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 Jepp! Resterende antall står på bestillingssiden. http://www.bimmers.no/statisk.php?id=klistremerker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Ja, var litt fikling med å få papiret av limet, men med forsiktighet gikk det greit Vel, sånn ble det på bilen, syns det frisket opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 Knallbra, Dr_S! SeT, send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 er nå bestilt og betalt, venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Fikk merka i dag, har akkurat festa de på; Syns det ble ganske kult. Ser ikke så bra ut på bilde, men tok me mobilen, ble litt dårlig. Men anyways, stolt av å ha på det merket der ass Var forresten litt vanskelig å få av papiret, men det gikk jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Pent! Syns det merket kledde bakruten best jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Hehe, jepp, det gjør det! Jeg så det passa bra på din så jeg tenkte jeg skulle prøve der på min og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Bakruta ser ut for å være en fin løsning! Men til dere som har bestilt og betalt - pga. utenlandstur blir det ikke sendt ut noen merker før til neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Bestilt og betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Mine merker falt av i vasken idag! Virker ikke som de tåler Statoil sin høyttrykk noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 har mine på innsiden av bak-side rutene... så høytrykks vasken på statoil er ikkje et problem for meg Men nu veit vi isåfall at høytrykks vask på statoil er farlig for merkene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2005 Huffda, kjedelig! Hadde du fått rengjort skikkelig før du satte de på? Bonevoks og slikt må bort! De kan ikke sitte på den. Den forsvinner jo i varmt vann. Vil vel uansett tro at å spyle med høyttrykk rett på de kan være litt mye å håpe at de skal holde siden det er så tynne utskårne bokstaver (mye kanter og lite flate på hver bokstav). Dette er altså fordelen med innvendige (speilvendte merker) som overraskende få har kjøpt. Vasker kun min med vanlig vannslange og håndvask, og det har de ikke hatt problemer med. Har mange på min. Alle henger på helt feilfritt etter hmm.. 8 måneder? To av de får all grussprut fra fremhjulene, og det ene ligger helt nede mot bakken i front. Har også brukt avfetting rett på de flere ganger, på tross av at reklamebyrået anbefalte å unngå å få kjemikalier og greier på de. Men Dr_S, hvis du har lyst på merker igjen kan du jo PMe meg. Vet ikke om jeg har lyst til å gi reklamasjoner på høyttrykksvask, for jeg får neppe noe for det fra produsenten, men 2 for 1 eller noe kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Gunnar hva med et jule tilbud til folket her?? 2 klistermerker for 1 eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2005 Gunnar hva med et jule tilbud til folket her?? 2 klistermerker for 1 eller?? Nei, jeg har ingen planer om å finansiere merkene for dere.. Jeg "taper" nok penger på å holde sidene i drift, så jeg har ikke tenkt å tape penger på klistremerkesalget også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Gunnar hva med et jule tilbud til folket her?? 2 klistermerker for 1 eller?? Nei, jeg har ingen planer om å finansiere merkene for dere.. Jeg "taper" nok penger på å holde sidene i drift, så jeg har ikke tenkt å tape penger på klistremerkesalget også. Sett opp betaling på 10 kr per aktive medlem davettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå