Peoplez Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 snakker om dobbel smell. men kom egeintlig han i ferrarien seg ut? ja, det lurer e på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Fy faen, det var en skikkelig smell ! helt utrolig at han kom ut helskinnet av det smellet og den eksplosjonen ! Englevakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 var ikke mye som skulle til der nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2005 snakker om dobbel smell. men kom egeintlig han i ferrarien seg ut? ja, det lurer e på også Han i Ferrarien kom seg nok ikke ut. Det var tydligvis bare han i Porschen som overlevde. Det var i hvertfall slik jeg forstod det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Skikkelig smell det der ja.. Det er jo en litt underlig kræsj egentlig..virker som løpet ikke er skikkelig i gang, eller blitt stanset ellerno..alle de andre bilen kjører jo sakte, og varmer opp dekka og slikt..er jo en Pace Car fremst der også.. Mens de to som kræsjer kommer i vill fart..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CooperS Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 snakker om dobbel smell. men kom egeintlig han i ferrarien seg ut? ja, det lurer e på også Han i Ferrarien kom seg nok ikke ut. Det var tydligvis bare han i Porschen som overlevde. Det var i hvertfall slik jeg forstod det. Begge fører'ene overlever, det er en film til som viser at Ferrari føreren kommer seg ut med hjelp. Jeg så et før og etter bilde av han, han var "litt" forbrendt i ansiktet. Men jeg lurer på om det gikk med en marshal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2005 Hvis man ser litt nøye på videoen så ser det jo ut til at de i tårnet blir godt brent. Så man skal ikke se bort ifra at det var noe andre som var i nærheten som ble skade eller mistet livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå