Leonard Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Bensintank forran = Ikke bra http://www.big-boys.com/articles/japancrash.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnellfahren Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Var reine Hollywood-eksplosjonen jo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingenteng Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 syk kolisjon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Huff...ganske uhyggelig saker dette , men det utrolige er egentlig at fyren i Porschen kan komme seg ut ved egen hjelp. Selv etter to påkjørsler ser Porschen sånn nogenlunde hel ut...i motsetning til Ferrari´en. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Ja dette ville eg ikkje vært me på.. D er derfor eg ikkje har en porsche men istedenfor en e36 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Oi.... Så ikke godtut det der... Bra at begge klarte seg da. Så nesten ut som Ferrarien sikta på porscha jo.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonard Posted May 5, 2005 Author Share Posted May 5, 2005 Tro om ikke noe banepersonell ble skadet av eksplosjonen\varmen. Det stod jo noen oppe i det tårnet. De må ha hatt det veldig varmt. Varmen fra en sånn eksplosjonen kan jo kjennes på flere titals meter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bimmerdude Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Det som er upraktisk med Ferrari også! Glemte å ta med den i overskriften. Bør følge med flammesikker drakt i de bilene på kjøpet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desloch Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Hmm. Er det ikke veldig stor sjanse for at de eksploderer i front mot front? Fikk nesten ikke lyst til å kjøpe Porsche nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennyZM Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Det der så ikke bra ut! Men det er utrolig hva racing sjåfører overlever Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Så nesten ut som flaggmannen blei litt grilla han også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antiloop Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Ja dette ville eg ikkje vært me på..D er derfor eg ikkje har en porsche men istedenfor en e36 Ja jeg lurte litt på hvorfor egentlig du kjører BMW men nå vet jeg grunnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Divine Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Oi.... Så ikke godtut det der... Bra at begge klarte seg da.Så nesten ut som Ferrarien sikta på porscha jo.. Han skjønte vel at det gikk rake veien til helvete , og tenkte : Ja ja, skal det først smelle kan jeg like godt ta det kjøtt hue som står parkert der.. Bilen hannes er jo mykere en veggen bak der.. KJØR PÅ *Crash !!! ** Og han flagg mannen veiver jo så det er skunde før han tar av som et eller annet helikopter i havsnød ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovex Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 stjernesmell...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
knp86 Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 snakker om dobbel smell. men kom egeintlig han i ferrarien seg ut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts