Diezelpower Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Noen som har prøvd tuningboxen til www.din-bil.com? Jeg vurderer sterkt å kjøpe den! Noen som har handlet hos dem før? Er de seriøse? Noen som har hørt "historier" om chipping av dieselbiler med automatgear? Gi en lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Bra pris ihvertfall! Men det er nok bare et firma en enkelt mann driver. Med andre ord ikke noe stort, uten at det trenger å være negativt. Man får ofte best oppfølging hos de små. Ser uansett ikke ut som han legger skjul på at det kun er et internettfirma ("Om firmaet"), og det er jo bra. Ser de har til 120d også - opp til 200 gamp. Det måtte vært rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
din-bil.com Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Det er korrekt. Jeg er et enkeltmands firma der handler via Internet. Men jeg er et meget seriøst firma der yder den bedst mulige service. Som jeg skriver er der 14 dages returret, dette gælder også for kunder i Norge. Køb en box af mig og test den, det kan max koste dig retur porto hvis du ikke er tilfreds. Når du eventuelt har testet box, må du meget gerne lægge resultatet på denne side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 Det jeg lurer mest på vedrørende tuning av bilen min er om automatkassen tåler den belastningen den blir påført med 100Nm mer enn den har idag. Bilen min er gått 134.000km, og jeg er jo ikke interessert i en havarert girkasse. Da er det ikke snakk om 2500 kroner, noe jeg synes er billig i forhold til hva mange andre norske tuningfirma tilbyr. Jeg ser for meg en total reparasjon på girkassen min på 25.000 kroner dersom den ryker. Gir du meg en skriftlig garanti på at ingen ting kommer til å skje med girkassen ved installasjon av tuningboxen din?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Dette var da et merkelig sammentreff...kjenner 525DA og din-bil.com hverandre ? ...eller var det bare en tilfeldighet at fyren bak "www-din-bil-dot-com" plutselig dukket opp på teknisk sidene her i bimmers.no kort tid etter 525DA´s innlegg ? Salg henvises vel til kategorien "Kjøp & salg". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Dette var da et merkelig sammentreff...kjenner 525DA og din-bil.com hverandre ? ...eller var det bare en tilfeldighet at fyren bak "www-din-bil-dot-com" plutselig dukket opp på teknisk sidene her i bimmers.no kort tid etter 525DA´s innlegg ? Salg henvises vel til kategorien "Kjøp & salg". Nei de kjenner ikkje hverandre. 525DA er min svoger så dette er ikkje noe form for reklame eller lignende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Dette var da et merkelig sammentreff...kjenner 525DA og din-bil.com hverandre ? ...eller var det bare en tilfeldighet at fyren bak "www-din-bil-dot-com" plutselig dukket opp på teknisk sidene her i bimmers.no kort tid etter 525DA´s innlegg ? Salg henvises vel til kategorien "Kjøp & salg". Han har lagt inn innlegg fra en tele.dk ADSL-linje, så det er nok ihvertfall riktig mann. Jeg vil anta han har funnet sidene/tråden via besøksstatistikk. Når sider linkes til kan man se hvor treffene kommer fra. I tillegg til her i tråden har vi jo Google-annonse midt på hovedsiden, og der dukker din-bil.com opp med chip-trimmingsreklame i blant. Kanskje der 525DA har funnet sidene hans. Med andre ord god uttelling for reklamen. din-bil.com, du får sende meg en PM eller mail på gr@bimmers.no om du vil ha egen annonse oppe i toppen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Gunnar; ...ok...der ser du hvor lite jeg kikker på annonser/reklamer. Det var forøvrig ikke på noen måte meningen å diskreditere og/eller mistenkeliggjøre www.din-bil.com ...jeg undret meg kun over sammentreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
din-bil.com Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Jeg kunne se at der var en del henvisninger fra denne side. Så jeg gik ind på siden og fandt den særdeles spændende. 525DA hade stillet spørgsmål omkring mit firma, og gav derfor nogle oplysninger. Jeg har skrevet til Gunnar for at få priser på annoncer, da jeg gerne vil støtte denne fine side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Varenummer: BMW 325TD 115 HK E36 Powerbox til BMW 325 TD E36 med 115 HK. Øger effekten fra 115 til 140 Hk og momentet fra 245 Nm til Ca. 3000 Nm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 3-tusen?? Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
din-bil.com Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 BMW kan noget andre ikke kan. Tak for at i gør opmerksom på fejlel!!! Fejlen er nu rettet, så nu er der "kun" 300 NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 BMW kan noget andre ikke kan.Tak for at i gør opmerksom på fejlel!!! Fejlen er nu rettet, så nu er der "kun" 300 NM Hva mener du med at BMW kan noe andre ikke kan ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 BMW kan noget andre ikke kan.Tak for at i gør opmerksom på fejlel!!! Fejlen er nu rettet, så nu er der "kun" 300 NM Hva mener du med at BMW kan noe andre ikke kan ? Han mente at han hadde skrevet feil :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 BMW kan noget andre ikke kan.Tak for at i gør opmerksom på fejlel!!! Fejlen er nu rettet, så nu er der "kun" 300 NM Hva mener du med at BMW kan noe andre ikke kan ? Han mente at han hadde skrevet feil :=) Selvfølgelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå