SeT Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Vel, jeg har ett problem. i cd spillern som fulgte med er det kun 1 linje utgang/inngang, men jeg skal ha inn 2 forsterkere. I dag kobla jeg opp sub'en, men hører at jeg må koble opp 4kanaleren for å få bedre lyd i bakhøytalerene og frontsettet(som ikke er kobla til nå) må jeg kjøpe ny cd spiller med 2 linje ut/inn eller er det en annen måte jeg kan gjøre det på? og kan jeg ta å koble en remote kabel på den allerede eksisterende kabelen som går bak til baggasjerommet, slik at jeg ikke trenger å trekke en ny remote kabel til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 du kan kjøpe en såkalt Y kobling som går fra å være 1 kontakt til å bli 2. dette skaffes på de fleste el. butikker. ja du kan bare koble deg inn på den remoten du allerede har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Du trenger to Y-ledd for å forgreine signalet. Og det går fint å kople en remote fra den ene til den andre forsterkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 Ble til at jeg kjøpte meg ny cd spiller i dag. Er bare 2 utganger på den og må til med ett y ledd uansett... Fant ut at jeg måtte til med 2 signalkabler på ene forsterkern når jeg skal ha 2x12 i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå