Ostespiller Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 penest i bagasje rommet på en e30 m3? alternativ 1. enkelt og skjulte ledninger med nye høytalere i orginale hull. og uten basser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Ville gått for skjult stereo jeg... Holde M3´ så basic som mulig, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nautiluz Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Bra høytalere i orginal hull. Og en kurrant 4kanaler. Så kan du jo eventuelt ha en aktivbasskasse som er enkelt å ta ut. Når du vil at bilen skal være lettere.. Viktig å holde bilene lette! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runar-CSi Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 men for all del, kjøp et skikkelig frontsett før 6x9... mye viktigere det.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riefarn Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 sett gjerne i bassere, og gjør det pent, skjule ledninger og forsterker kanskje? men neonlys er vel litt harry? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ostespiller Posted May 9, 2005 Author Share Posted May 9, 2005 kjøpte rockford fosgate bak til orginale hull. og pioneer til orginale hull foran. gidder ikke å begynne å skjære hull til 6x9. blir for slemt mot bilen min. Har kjøpt 4 kanals fra Alpine, og montert den i midten inners i ryggen å sjult alle ledninger. legger ut bilde av det senere i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten318 Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Skjult.. E30 m3 fortjener det slik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSS Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Kanskje jeg er litt rar, men jeg synes det er stygt med et baggasje rom fullt av neon og basskasser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnellfahren Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Hmmm... er kansje tidenes hovedforkjemper MOT neonlys på bil.... Kan jo leggen en liten basser i bagasjerommet da. Keep it cleen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
316I Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 har du fått lyktene dine nå eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ostespiller Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 lykter? hva tenker du på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts