Sir_Hood Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Klokken 19:05 så tenkte jeg at jeg skulle stille inn forsterkeren (grunnet at jeg aldri egentlig har tatt meg tid til å stille den inn ordentlig) jeg var tilslutt ganske fornøyd med lyden og bestemte meg for å ta en prøve tur… (noe jeg angrer på!) Før jeg startet på ferden hadde jeg brent ut en cd dedikert til den doble Audiobahn kassa mi (ja det er bare 2x10”) Dette var selvfølgelig sikkelig grom trance! Alt funker fint ja det er en ganske behagelig kjøretur helt til jeg var på vei hjem igjen… Jeg er nå ca 1,5 km fra huset og den gode trygge garasjen når det utenkelige skjer… Jeg kjørte inn i rundkjøringen ga på sikkelig ut av den (det var i hvert fall planen når plutselig alt døde) og bilen trillet pent ut av rundkjøringen og der sto jeg… … … Ikke noe strøm på batteriet ikke engang nødlysene virket *sukk* så var det en telefon til NAF (som kom innen en halvtime som skal sies å være den lengste halvtimen i mitt liv) Nødtrekanten bli satt opp bak bilen og jeg gjorde meg så liten jeg kunne mens volvo stasjonsvogner gamle mazda-er og saaber kjørte forbi og så forunderlig på den døde BMW-en som sto der og opptok deler av veien. Noen smilte overlegent og tenkte (hehe sånn skjer når man ikke kjører Volvo…) mens andre igjen bare koste seg over å se at ”gliset” mitt ikke kunne ta opp kampen etter dem oppover bakken… Til dem sier jeg bare: Nyt det mens dere kan! For det er siste gangen dere får forbikjørt en 318iS det skal jeg love dere!!! God helg forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 åhh.. ikke godt det der nei... Har vært borti det samme selv. Alle de lokale "idiotene" sklir forbi i hjælrusta gamle Volvoer og Opler mens de gliser fra øre til øre i de kvisesprengte stygge trynene sine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 åhh.. ikke godt det der nei... Har vært borti det samme selv. Alle de lokale "idiotene" sklir forbi i hjælrusta gamle Volvoer og Opler mens de gliser fra øre til øre i de kvisesprengte stygge trynene sine... Hehehe...artig kommentar...sklir forbi i hjælrusta gamle Volvoer og Opler mens de gliser fra øre til øre i de kvisesprengte stygge trynene sine ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 lol!. døde faktisk bilen jeg kjørte idag også, men det var da en volvo 740gle. full gass i oppoverbakk, så døde den... ingenting virket... åpnet panseret og det var ett rele som har røket. Dette var bilen til min far, så han var ikke helt blid nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Offda,... vanvittig kjipt, og så typisk at alle hjemmby idiotene kjører forbi akkurat da ikke noen god start på helgen nei... men godt du fikk den hel med deg hjem vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 hater folk som ikke kan stoppe og begynner å glane som faen, men det finnes noen som virkelig hjelper da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå