elementz Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Det er sååå irriterende..fått mange riper på bilen min i vinter også..sikkert folk som bare går forbi å riper den opp med ring,nykler bare for å skape helvete..fy faen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 første jeg gjore når jeg satt på 18"'erne mine værtfall, billigere med 250 kr for låsebolter en å miste dekk/felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2005 Skillbill: De som stjeler der jeg jobber er narkiser alle sammen så er ikke så stor utfordring å holde på dem... Men det kan jo fort bli basketak ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 golf er nå de letteste bilene å stjele fra. rart de ikke gikk i bagasjerommet å tog resten, bagasjerommet åpner man lett med en tang, så man bare røsker ut hele låsen bak. Men tyveri er alltid noe dritt. Vertfall surt med de 20 princa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2005 golf er nå de letteste bilene å stjele fra. rart de ikke gikk i bagasjerommet å tog resten, bagasjerommet åpner man lett med en tang, så man bare røsker ut hele låsen bak. Fint du har grei på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå