Leonard Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Det skal ikke vær lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 he he he. dritbra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Der er det noen som ikke kan dette med og laste på i vogn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Jeg så en gang en dokumentarfilm om vanskjøtsel av arbeidshester i midtøsten...de folkene har absolut ingen respekt for dyr. De kjøper en ung hest og sliter den helt ned i løpet av et par år. Hestene arbeider mer eller mindre 24 timer i døgnet uten hvile og minimalt med fór/vann. Hvis hestene har behov for et besøk av en dyrlege etc. blir de bare presset til å yte mer så lenge de klarer før de dør av utmattelse (dyrlegen er for kostbar). Det er heldigvis flere vestlige og internasjonale organisasjoner som kjøper fri hestene og sørger for at de får et anstendig liv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Virka en smule baktung den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 hehe. fette rått. stakkars dyr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 hmm..folk burde tenke som bmw.. 50% foran og 50% bak ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Hehe.. ikkje værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 hmm..folk burde tenke som bmw.. 50% foran og 50% bak ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Stakkars dyr ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Senkesett bak og hevesett foran hehe. Eselet fra shrek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg så en gang en dokumentarfilm om vanskjøtsel av arbeidshester i midtøsten...de folkene har absolut ingen respekt for dyr. De kjøper en ung hest og sliter den helt ned i løpet av et par år. Hestene arbeider mer eller mindre 24 timer i døgnet uten hvile og minimalt med fór/vann. Hvis hestene har behov for et besøk av en dyrlege etc. blir de bare presset til å yte mer så lenge de klarer før de dør av utmattelse (dyrlegen er for kostbar). Det er heldigvis flere vestlige og internasjonale organisasjoner som kjøper fri hestene og sørger for at de får et anstendig liv. Huff... blir så lei meg når jeg hører om sånne greier... Er utrolig glad i dyr og får helt angst når jeg hører dette.... Skjønner ikke hva som får folk til å gjøre sånn?! de kan ikke være helt på nett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Huff... blir så lei meg når jeg hører om sånne greier... Er utrolig glad i dyr og får helt angst når jeg hører dette.... Skjønner ikke hva som får folk til å gjøre sånn?! de kan ikke være helt på nett!!! Det er ikke alle mennesker som er helt friske i hodet. Det er jo de samme folkene som springer rundt å sprenger seg selv i luften. Hvor er egentlig morro'a i det?? Til og med ungene gjør det der nede hva skjedde med treklatring og sandkassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Airbourne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg så en gang en dokumentarfilm om vanskjøtsel av arbeidshester i midtøsten...de folkene har absolut ingen respekt for dyr. De kjøper en ung hest og sliter den helt ned i løpet av et par år. Hestene arbeider mer eller mindre 24 timer i døgnet uten hvile og minimalt med fór/vann. Hvis hestene har behov for et besøk av en dyrlege etc. blir de bare presset til å yte mer så lenge de klarer før de dør av utmattelse (dyrlegen er for kostbar). Det er heldigvis flere vestlige og internasjonale organisasjoner som kjøper fri hestene og sørger for at de får et anstendig liv. Huff... blir så lei meg når jeg hører om sånne greier... Er utrolig glad i dyr og får helt angst når jeg hører dette.... Skjønner ikke hva som får folk til å gjøre sånn?! de kan ikke være helt på nett!!! Det er en stor tragedie og et stort problem at dyr blir mishandlet rundt omkring i verden, men vi har så absolut enkelte personer både i Norge og i Danmark som ikke behandler dyr pent. Det går nesten ikke en uke uten at det kommer et eller annet med mishandling av dyr frem i media. Jeg tror imidlertid at hovedårsaken til vanrøkt av husdyr i u-land tildels er historiske betingelser, men først og fremst er fattigdom årsaken til problemet. Kunne vi bare få løftet disse landene opp og ut av fattigdommen så ville mange problemer være løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå