BalleKnalle Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Hmmm... ta med hjem eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 hmm.. jeg tror du tar alt... jeg vil ha de bilene på nederste bilde jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Åh syke for noen potter! Rå bil det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Vakkert!! Men for meg er d ingen tvil om at e39'en er finest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 hmm.. jeg liker E28`n best.. men di ruster jo bort desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Når det gjelder M5 liker jeg best E34. Den er mer eller mindre like stor og tung som en E46, er den siste med en kjempestor rekkesekser og man kan få den som stasjonsvogn. Ergo er den en perfekt familieracer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eniwaste Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Har ein e34 sjøl, men e39 er absolutt den fineste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Lekre bilder/biler ja.. Har ein e34 sjøl, men e39 er absolutt den fineste Enig med du..E34 er tøff, men E39 er nok også min favoritt ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 M5en er så rååååå, men jeg liker E39 m5 best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg synes den bare blir råere å råer jeg.. digger E60 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå