Kenzuke Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Her i alta tar dem ikke i begge retninger. Om du er ganske aleina på veien (eks. på natta) så er det bare å vrenge bilen i motsatt kjørefelt. Går helt fint Har også hørt at du kan skjule ansiktet ditt bak solskjermen, så kan dem ikke ta deg. Må liksom se tydelig ansikt av sjåffør.. Hvor lurt dette er , vet jeg ikke .. <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Men da må bilens eier betale boten. Siden både sjåfør og eier er juridisk ansvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 hater fotobokser....hvertfall de på vei mot trondheim, det kommer 3-4skilter som det står automatisk trafikkontroll på og det kommer ikke noe bokser, når man blir utålmodig og begynner å kjøre litt fortere så kommer boksene plustelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 I Bodø ble boksene skutt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Jeg hater fotobokser inne i tunneler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Jeg hater fotobokser inne i tunneler.. Vålereng tunnellen er et godt ekseplel på dette, nedover bakke med 60 sone og Fotoboks på bunnen av tunnellen og den fotoboksen kommer fort på å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 hehe, den boksen er rå, vi oslo folk kjenner jo til boksen, har sett mange biler bak meg i tunnellen som gir bånn gass og ut til forbikjøringsfeltet, også er det full brems igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå