bimmer_boy Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 huff for en kjip dag...solgte min vakre bmw idag,savner den allerede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Kjenner igjen den følelsen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Uff, eg føler me deg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 offf....må ikke selge bestevennen din Hadde aldri klart det jeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Jeg var uten en BMW i nesten et år og det var faktisk helt tragisk kjedelig. Div. firmabiler som Citroën C5 og Peugeot 406 gjorde absolut ikke saken bedre. Det er billige biler som egentlig er helt ok til daglig transport, men noen erstatning for en BMW er de ikke. Ergo sa jeg fra meg firmabilavtalen og kjøpte privat en 2003 E46 318d Touring med 16000 Km på telleren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bimmer_boy Posted May 8, 2005 Author Share Posted May 8, 2005 bmw er noe for seg selv!!! men jeg får vel tyvlåne fatterns e60 nå jeg.....til jeg får meg en ny bimmer Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Vet ikke hva jeg skal si, men jeg skjønner deg, jeg savner gamle bimmern min også.Huff Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts