Pedi Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Kjøpte du nye Brock'er du nå eller? Såg så blanke ut.... Savner er skikkelig sollysbilde fra siden liksom... Ka innpress har du på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2005 Kjøpte nye Brock ja... ET?? Hmm.. Va vel 15 bak, hvis eg ikkje tar heilt feil. Men skjermane bak e jo ekstra bredda så eg måtte ha 20mm spacerar. Ellers så forsvant dei stakkars 10" felgane inni hjulbuane,hehe... Fant noen bilder som jeg syns var kule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Du har ET 20 bak, og ET 13 framme. Gratulerar med ein meget god jobb. Bilen vart meget pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Deilig bil! Drømmen min:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 liker det jeg ser! skal vel ikke selge? (lov og håpe liksom ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Sinnsykt fin!! Har ikke ord... Dette må være noe av d fineste jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2005 Takker så mye.... Alt er til salgs for den rette prisen Men har overhode ingen planer om å selge den!! Har brukt myyyye tid å penger for å få den slik jeg vil ha den. Og har også mye igjen enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 knall kul bil!! Gleder meg til å forhåpentligvis se den fargen i levende live en gang. Bra jobba ijaffal!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Jeg også håper å få se den bilen på ekte liksom.. Da er den sikkert enda finere en på biler å.. Så du kommer vel på sommertreffet på rudskogen i juli BMWPOWER eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2005 Jeg også håper å få se den bilen på ekte liksom.. Da er den sikkert enda finere en på biler å.. Så du kommer vel på sommertreffet på rudskogen i juli BMWPOWER eller? Har vært på gatebil i juli i alle år, men vett ikke om jeg orker i år. Syns d er for mye biler og folk nå. Kommer jo aldri til på banen lenger... Er nok fare for jeg blir hjemme i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Du får kjøre Courieren bort, så får du stå i fred.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2005 Hohoho..... I dag kjørte jeg ifra en Skyline Men det var en GTS, ikke GTR. Men alikevel litt kult da!!! BMW POWER!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Knall fet bil Du har ikke noen bilder innvendig også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 Har ikke tatt ennå, men d e planen. Får ta noen imorgen. E ikkje heilt ferdige inni, men ska ta av d så e.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Så kan eg ta et par bilder av de 2 svarte spora ut av gården min som du lagde i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå