Gå til innhold

M3 3.5L *Video s.14* R.I.P :(


BMWPower
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, nå har eg holdt min del av avtalen, kor e bildene dine da Pedi?? :wink:

Har ikkje fått fingen ut ennå nai, eg har jo BMW i "etasje-vis" inni garasjen med defekte topper, og venter på deler. Helsikes dritt, for eg reise jo t Tyskland på fredag, og 3 topp-jobber (+ en motorjobb) som burde vært klar før eg reise... Så dei bildene har vært litt nerprioritert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Nei nei nei, du har ødelagt bilen etter min mening....E30 M3 skal har org farge og og S14 motor.

Det er jo din mening, og ja alle kan ha sin egen mening. Men leser du tråden så ser du at eieren er fornøyd med bilen sin, liker resultatet godt, har sett denne bilen i virkeligheten og syntes den er vannvittig rå. Mange som mener at de skal holdes rimelig originale ja, men skjønner ikke vitsen med å klage på det i en annen sin tråd som ikke er av samme oppfatning, for han tenker uansett "javel, dette er min mening og jeg har ikke samme smak som deg" Prøver ikke å starte no diskusjon på dette, men fatter bare ikke at folk bare kan drite i å svare på en tråd hvis ikke de skal gi en "hyggelig" kommentar. Jeg holder heller "slike svar" for meg selv... Det er i hvert fall min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, som det står i meldingen : ETTER MIN MENING!

@Gunnar, stemmer det ...noen likte valsinga, andre ikke ...

Men noe av det som "ER" med M3 er den utrolig bra vektfordelinga og responsen fra S14 ...men som sagt min mening.

Så ut som det va gjort bra arbeid på bilen, du har fått det en skikkelig lilla rånebil der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...