Espen|3k Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Haha, som det står i meldingen : ETTER MIN MENING! @Gunnar, stemmer det ...noen likte valsinga, andre ikke ... Men noe av det som "ER" med M3 er den utrolig bra vektfordelinga og responsen fra S14 ...men som sagt min mening. Så ut som det va gjort bra arbeid på bilen, du har fått det en skikkelig lilla rånebil der:) Bilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 Haha, som det står i meldingen : ETTER MIN MENING! @Gunnar, stemmer det ...noen likte valsinga, andre ikke ... Men noe av det som "ER" med M3 er den utrolig bra vektfordelinga og responsen fra S14 ...men som sagt min mening. Så ut som det va gjort bra arbeid på bilen, du har fått det en skikkelig lilla rånebil der:) Alle har sin smak, er selv meget godt fornøyd med bilen. Har også hatt en org M3 med S14 motor, men må ærligt si jeg liker bedre responsen i den motoren jeg har nå,hehe..... Og ikke minst LYDEN!!!!! 4 sylindra motorer hører hjemme i Japse biler!! Råne bil?? Fordi den er en en annen farge?? Get real!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 Noen bilder fra turen t Bergen i helgå, meg og ein kompis var på Right on treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Grisedeilige bilder ja! *misunneligtiltusen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Dritfine biler de der to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Den gråe M3'n der.. det er vel ikke tilfeldigvis Helge Vik sin gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 jepp, er faktisk d ja... men den er blitt enda bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Når kjøpte han den? I år eller? For han hadde den jo på ccn rudskogen dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 Kjøpte den i fjor... Og har gjort div med den i vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 kjempefine biler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Haha, som det står i meldingen : ETTER MIN MENING! @Gunnar, stemmer det ...noen likte valsinga, andre ikke ... Men noe av det som "ER" med M3 er den utrolig bra vektfordelinga og responsen fra S14 ...men som sagt min mening. Så ut som det va gjort bra arbeid på bilen, du har fått det en skikkelig lilla rånebil der:) Bilde ? Her har du 3stk bilder. Valsinga var ok på bilene med 9*17" Alpina felger. Bilen var valsa da jeg henta den i tyskland, og var skikkelig utført. Hadde jeg hatt m3 i dag, hadde den nok ikke vært valsa og med 16" BBS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Må innrømme at jeg på mange måter synes den valsingen der er kul. Han som kjøpte den fra Sleeper er forresten her på forumet, så bilen er her selv om den er solgt.. Men den har gått i grøfta en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 Kan jo nevne d her også. Bilen er nå til salgs Er på leit etter en ny eier som tar vare på den videre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GL1 Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Haha, som det står i meldingen : ETTER MIN MENING! @Gunnar, stemmer det ...noen likte valsinga, andre ikke ... Men noe av det som "ER" med M3 er den utrolig bra vektfordelinga og responsen fra S14 ...men som sagt min mening. Så ut som det va gjort bra arbeid på bilen, du har fått det en skikkelig lilla rånebil der:) Alle har sin smak, er selv meget godt fornøyd med bilen. Har også hatt en org M3 med S14 motor, men må ærligt si jeg liker bedre responsen i den motoren jeg har nå,hehe..... Og ikke minst LYDEN!!!!! 4 sylindra motorer hører hjemme i Japse biler!! Det var ikke noe pent sagt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Haha, som det står i meldingen : ETTER MIN MENING! @Gunnar, stemmer det ...noen likte valsinga, andre ikke ... Men noe av det som "ER" med M3 er den utrolig bra vektfordelinga og responsen fra S14 ...men som sagt min mening. Så ut som det va gjort bra arbeid på bilen, du har fått det en skikkelig lilla rånebil der:) Alle har sin smak, er selv meget godt fornøyd med bilen. Har også hatt en org M3 med S14 motor, men må ærligt si jeg liker bedre responsen i den motoren jeg har nå,hehe..... Og ikke minst LYDEN!!!!! 4 sylindra motorer hører hjemme i Japse biler!! Det var ikke noe pent sagt... Enig... Å rakke ned på en S14 er som å banne i kjærka(for en religiøs person da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå