disco herje Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Eg lure litt på denna fargen Hva syns dere?????????????? halloen,er det noen som har lakkcoden på denna TT?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 den TTen var jaggu meg pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
disco herje Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Eg lure litt på denna fargen Hva syns dere?????????????? halloen,er det noen som har lakkcoden på denna TT??????må berre få tak i lakkcoden på TT,for skal lakke minien min rett over påske.så vist det er noen som veit coden så ville jeg gjerne ha den....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 som jeg vet, bmwdude her på bimmers.. Koden er ikke en orginal audi farge.. ikke ikke til TT!! og ikke lett å finne fargen finnes mange tusen farger og flere hundre som kan være like.. Men fargen var fin,, ser ut som det er en 3 sjikts farge,, så ut som denn byttet til lysere lille oppe med dør kanten... 3 sjikts farger er knall,, har lakket en chrysler med denn fargen en gang på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 Eg vurdete og lakka M3en min i den fargen, men eigaren av den Audi TTen var ikkje noe særlig imøtekommende... Så har dessverre ikkje lakk koden, men kan skaffe deg tlfnr hans, så kan du ringe han selv. Kanskje du er heldigere enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Han vil ikkje ut med lakk koden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Er vel forsåvidt ganske forståelig at han ikke vil ut med lakkoden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
disco herje Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 skulle vel forstått det vist jeg budde i samme bygda ja,men ikkje når det er 100 mil unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Dette er så tragisk, så tragisk... Her endte både liv til fører og bil. Kondolerer så mye til venner og kjennte. http://www.ba.no/nyheter/politinotiser/article2084047.ece http://www.kvinnheringen.no/artikkel.asp?id=3755 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Noe så tragisk!! Kondolerer så mye til familie, venner og kjente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Slikt som dette minner meg på at jeg ikke er udødelig på veiene..... Synd fart er et narkotikum...RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Dette er så tragisk, så tragisk... Her endte både liv til fører og bil. Kondolerer så mye til venner og kjennte. http://www.ba.no/nyheter/politinotiser/article2084047.ece http://www.kvinnheringen.no/artikkel.asp?id=3755 Er dette den sølvgrå M3`n på side 12 eller?? Synd med bilen, men mest av alt: Stakkars de som satt i bilen.. Håper venner, slekt og bekjente kommer over dette. Kondolerer til dem alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Nei den lyseblåe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Det er en "ungdomsbil" med brede dekk og styling som er fullstendig knust. Står det i BA. Blir så forbannet når jeg leser sånt! Men kondolerer så mye til familien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 kondolerer så mye fikk sånn klump i halsen nå. har lest hele tråden om bilen. så plutselig ser jeg dette på siste siden. er ikke akkuratt dette man har lyst til og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå