BMWPower Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 persian blue fra ppg. sinnsykt fet farge. hadde d på en e30 jeg en gang hadde. perfekt farge på e30. Har du bilde av en bil i denne fargen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 RSP! (Royal Saphire Pearl Blue) Sykeste blåfargen som finnes! sikkert helvete dyr å men Gjerne bilder av denne også Får meget go pris på lakk ser du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 <- TechnoViolet kansje. Se bilder i galleriet mitt... Hva med TechnoViolet...? Hadde det på min E28 M5. Kledde iallefall den bilen godt! Kul farge er det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 ....du må gå for ein orginal farge...ser ut som du legg mykje arbeid i det prosjektet...RØD! legg ut bilder når den er klar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 <- TechnoViolet kansje. Se bilder i galleriet mitt...Hva med TechnoViolet...? Hadde det på min E28 M5. Kledde iallefall den bilen godt! Kul farge er det.... Har allerede hatt techno violet på en annen M3 jeg har hatt... Men fargen er fin den Bilde av min første M3 Techno violet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 ....du må gå for ein orginal farge...ser ut som du legg mykje arbeid i det prosjektet...RØD!legg ut bilder når den er klar! Rød... nja.. Kan jo bli bra d ja. Kanon rød.. Legger mye arbeid og myyye penger i den bilen ja, så derfor jeg har lyst på en litt spes. farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 persian blue fra ppg. sinnsykt fet farge. hadde d på en e30 jeg en gang hadde. perfekt farge på e30. Har du bilde av en bil i denne fargen?? kan scanne noen bilder i mårgen og legge inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 RSP! (Royal Saphire Pearl Blue) Sykeste blåfargen som finnes! sikkert helvete dyr å men Gjerne bilder av denne også Får meget go pris på lakk ser du... fant en link fra et supraforum hvor jeg er/var medlem Bilde av fargen hvertfall..syns den er syk! og tror den kler bilen din MEGET BRA! http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=6504 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Et par forslag Liker godt den Sølv/grå fargen å jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Rått med 3.5l i M3... Hvordan fikk du det godkjent egentlig? Dro du til tyskland og fikk TÜV papirer på det? Jeg synes grå/sølv eller svart er rått på M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 m3 blå? flott farge! Mørk å fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 bildet jeg postet var ment som TRE forslag da, både den gull/orange i front, den grå og den sorte... Tre farger jeg likte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Polaris Silver er en pen farge, og kler e30 m3 godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 her er bilen med den fargen jeg hadde. ganske dårlige bilder da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2005 ok.. Takk for forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå