Gå til innhold

M3 3.5L *Video s.14* R.I.P :(


BMWPower
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eg ville ha prøvd British Racing Green viss eg var deg, den er rå! Eller er jo min blå/lilla, fargen heter Interlagos Blå :) se i galleriet for bilder

Fargen din var ganske kul den ja.. :D

Kan du sende meg koden på pm?? Så kan jeg se om jeg finner den på lakksentert.. Thanks!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ville ha prøvd British Racing Green viss eg var deg, den er rå! Eller er jo min blå/lilla, fargen heter Interlagos Blå :) se i galleriet for bilder

En British Racing Green E30 M3 med mange sorte detaljer og kanskje litt carbon hadde vært kult. Det lukter litt mere racing og bane av en slik farge i forhold til alle "showfargene" som er populære en liten stund for så å bli gørr kjedelige når "alle" har lakket 80-talls Oplene sine i den samme fargen.

Den gule E46 M3 fargen hadde også blitt tøff og uvanlig på en E30.

Forøvrig synest jeg E30 M3 passer best i flere av orginalfargene, gjerne hvit, sølv eller rød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg lure litt på denna fargen :-k

Hva syns dere??????????????

ttprosj7.jpg

Den der likte jeg..den minnet litt om fargen på Gto'en fra Triple X (filmen med Vin Diesel). Den var slik blålilla..fant et bilde, men fargen kom ikke frem så godt :x

Pontiac%20GTO%201967%20Triple%20X.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min skjærer over i lilla ;) vises ikke så godt på bildet..men gjør det i sollys.. http://www.midtnorskgatebil.com/galleri ... hp?pic=315

Likte din også.. Skjerer den over i lilla?? Viste dårlig på bildet, men fin farge da :D

kode på pm?? Så kan jeg sjekke ut den o :wink:

skjærer litt over i lilla/mørkere blåfarge ja..er azurblå blandet med en type lilla ++ Vanskelig og se på bilder har jeg funnet ut..forandrer seg ut ifra vinkel/sollys: http://www.bmwguiden.no/modules.php?ful ... _photo.php

vises ikke noe spesielt..men skal se om jeg finner koder å blandinger ++ i rotet mitt her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv har maritiusblå perlemor-lakksom forandrer seg litt i forskjellige lysforholde, til en lys nesten blå lilla til svartblå , meget fin farge, er veldig fornød med den!

Noen bilder :

Front.sized.jpg

I skumringen blir lakken min nesten blå-svart, mere svart....

P6140013.sized.jpg

Her så er den mere blå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...