John H Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Eg ville ha prøvd British Racing Green viss eg var deg, den er rå! Eller er jo min blå/lilla, fargen heter Interlagos Blå se i galleriet for bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 Eg ville ha prøvd British Racing Green viss eg var deg, den er rå! Eller er jo min blå/lilla, fargen heter Interlagos Blå se i galleriet for bilder Fargen din var ganske kul den ja.. Kan du sende meg koden på pm?? Så kan jeg se om jeg finner den på lakksentert.. Thanks!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 min skjærer over i lilla vises ikke så godt på bildet..men gjør det i sollys.. http://www.midtnorskgatebil.com/galleri ... hp?pic=315 Likte din også.. Skjerer den over i lilla?? Viste dårlig på bildet, men fin farge da kode på pm?? Så kan jeg sjekke ut den o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 black! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 Har hatt svart M3 også,hehe.. Denne hadde en 3.6L M5 motor, men ikke godkjennt dessverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Eg ville ha prøvd British Racing Green viss eg var deg, den er rå! Eller er jo min blå/lilla, fargen heter Interlagos Blå se i galleriet for bilder En British Racing Green E30 M3 med mange sorte detaljer og kanskje litt carbon hadde vært kult. Det lukter litt mere racing og bane av en slik farge i forhold til alle "showfargene" som er populære en liten stund for så å bli gørr kjedelige når "alle" har lakket 80-talls Oplene sine i den samme fargen. Den gule E46 M3 fargen hadde også blitt tøff og uvanlig på en E30. Forøvrig synest jeg E30 M3 passer best i flere av orginalfargene, gjerne hvit, sølv eller rød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 Eg lure litt på denna fargen Hva syns dere?????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Eg lure litt på denna fargen Hva syns dere?????????????? Var ikkje dum den fargen og tror den hadde passet bilen din godt etter min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Eg lure litt på denna fargen Hva syns dere?????????????? Den der likte jeg..den minnet litt om fargen på Gto'en fra Triple X (filmen med Vin Diesel). Den var slik blålilla..fant et bilde, men fargen kom ikke frem så godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 min skjærer over i lilla vises ikke så godt på bildet..men gjør det i sollys.. http://www.midtnorskgatebil.com/galleri ... hp?pic=315 Likte din også.. Skjerer den over i lilla?? Viste dårlig på bildet, men fin farge da kode på pm?? Så kan jeg sjekke ut den o skjærer litt over i lilla/mørkere blåfarge ja..er azurblå blandet med en type lilla ++ Vanskelig og se på bilder har jeg funnet ut..forandrer seg ut ifra vinkel/sollys: http://www.bmwguiden.no/modules.php?ful ... _photo.php vises ikke noe spesielt..men skal se om jeg finner koder å blandinger ++ i rotet mitt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Eg lure litt på denna fargen Hva syns dere?????????????? Var ikkje dum den fargen og tror den hadde passet bilen din godt etter min mening.. HEFTIG farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Burde kjøre på med en mørk blå-lilla farge, nesten svart men en ser at den er blå.lilla, skikkelig fine fareg ! (husker ikke hva den heter og har heller ikke noen bilde) hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Hmmm farge ja. Jeg hadde en sjelden bmw orginalfarge på min e30 cab. Den heter technoviolett elns. Meget spess farge som skifter farge mellom lilla og mørk lilla/blå aktig farge etter lysforholdene. Et eksempel på den fargen i den linken her. http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... SOMMERZEIT Et bilde også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Jeg selv har maritiusblå perlemor-lakksom forandrer seg litt i forskjellige lysforholde, til en lys nesten blå lilla til svartblå , meget fin farge, er veldig fornød med den! Noen bilder : I skumringen blir lakken min nesten blå-svart, mere svart.... Her så er den mere blå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 Mye gode forslag her.. Takker så mye for hjelpen!!! keep it coming Håper og få bilen klar til BMW dagene på rudskogen, så d begynner å haste nå,hehe........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå