BMWPower Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hadde ikke forventa at alle likte den heller,hehe... Den er jo ganske spesiell. Men d viktigeste for meg er at jeg likte den selv, er jo tross alt min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Hadde ikke forventa at alle likte den heller,hehe... Den er jo ganske spesiell. Men d viktigeste for meg er at jeg likte den selv, er jo tross alt min bil Verden har delte meiningar, men som du seiar at det er jo du som eiger bilen. Fargen var fin den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Bilen blei helt rå! Som sagt digger jeg biler som skiller seg litt ut! Bilen blei rå! Fort deg å monter dører og alt sånn at vi får sett den ferdig!! Gratulerer med "ny" bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 dritråå farge!! grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2005 Takker... Er veldig fornøyd selv Bilen blei helt rå! Som sagt digger jeg biler som skiller seg litt ut! Bilen blei rå! Fort deg å monter dører og alt sånn at vi får sett den ferdig!!Gratulerer med "ny" bil! Den kommer til og skille seg ut ja, d er nå helt sikkert,hehe... Jobber nonstop til og få den ferdig, men ting tar tid. Nå er motor girkasse og div småting på plass. Måtte bygge litt om giroverføringer, så må vente noen dager på deler før jeg får satt på mellomaksling og eksos, sukk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Kristian Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 RØD eller BLÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 RØD eller BLÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Ferrari rosso italiano rød. Det er hva man kaller en nice farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 Er enig med at rød passer meget bra, vurderte dette en stund. Men men, er kjekkt å ha en bil som skiller seg litt ut også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Er ikke vanskelig og se en rød m3. ihvertfall ikke for politiet Men det er litt av gamet med og ha en sånn bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordy Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Det som jeg synes er tøft er å kombinere 2 farger og la dem "Fade" inn i hverandre slik at der blir en glatt over gang.. Svart til litt lysere lilla for den nøytrale Orange til Rød for den som er litt mer sprek og Gul til lys grønn for den som vil sjokkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 for håpe du slipper å justere døra di... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 for håpe du slipper å justere døra di... Skal ikke være noe problem d vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 lakka "låsedingsen" i dørkarmen.. blir ikkje akkurat pent viss den må flyttes på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hehe, ja stemmer d.. Glemte faktisk og ta den av Men d er en kompis av meg så jobber på lakksenteret, så d er ikke noe problem da hvis d må lakkes på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå