BMWPower Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 Oh yeah........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Kul skilplate =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Kult skilt og kul farge! Mere bilder takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Den var bare helt konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Kult skilt og kul farge! Mere bilder takk Ja faen heller! Sjekker denne tråden hele tia! Nå fåru se å bli ferdig Gleder meg til å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Må vel påstå at jeg synes denne fargen var meget så heftig ja... 10+ !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Må si meg enig eg og , denne fargen er helt rå!! Flere bilder Du står vel på døgnet rundt for å få den ferdig nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Jeg gleder meg også til denne bilen er ferdig! Tipper fargen er skikkelig good når den kommer ut i sollys! Siden jeg ikke bor så langt ifra BMWPower kommer jeg nok til å møte han og bilen langsetter veien etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 Thank you Står på fra morgen til natt for å få den ferdig ja. Har tatt meg 2 uker fri fra jobb for å skru den sammen Nå begynner ting og komme på plass. Satser på og få start på den i løpet av helga. Venter på noen gir overføringer før jeg kan montere resten under bilen. Så skal jeg montere nye fjører og hente felgene imorgen Er veldig spent på hvordan di passer. Stoler er på vei i posten. Skulle hatt en del andre små ting også. Men budsjettet er sprengt for leeeeenge siden Er alle di småtingene du ikke tar med i budsjettet som koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2005 Fikk start på bilen i dag... \:D/ Begynner å se ut som en bil nå,hehe... Bilder kommer......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Fikk start på bilen i dag... \:D/ Begynner å se ut som en bil nå,hehe... Bilder kommer......... Det er bra! Gleder meg no vannvittig til bilder! Og du kommer vel seff til Rudskogen til helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2005 Og du kommer vel seff til Rudskogen til helga da? Er d som er målet ja... Bilen blir nok ikke 100% ferdig til Rudskogen, men da er d bare sånne småting som mangler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Og du kommer vel seff til Rudskogen til helga da? Er d som er målet ja... Bilen blir nok ikke 100% ferdig til Rudskogen, men da er d bare sånne småting som mangler... Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Du må få ut litt underveis-bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 steike i gærnræva for ei farge:) det der så noe rått ut Du gir vel neppe ifra deg lakk-koden til den der? ser nå hvertfall at jeg må ha en litt lys farge på 325'n min nå når den skal lakkeres, for det der så drit stilig ut;) Fort deg å bli ferdig med bilen utvendig så jeg får se et helhetsbildet av bilen!! Gleder meg til det bildet:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå