Gå til innhold

BMW 730d

ovex
 Share

Kunne du tenkt deg å ta ein prøvetur?  

22 stemmer

1. 1. Kunne du tenkt deg å ta ein prøvetur?

• Ja, eg hadde kasta alt eg hadde i hendene !!
      22
    • Berre dersom eg venta på at middagen skulle bli klar!
      0
    • Nei, det er så masse anna gøy å finne på!
      0

Anbefalte innlegg

Var på litt av ein prøvetur i går.... splitter ny 730d. Ja kva anna kan eg seia enn at denne hadde alt! (til og med "god gammeldags rattgir")

Kanon feit bil!!!!

..men det skal vel vere bra når prisen er langt over 1 million!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

218 HK ved 4000 rpm og 500 Nm ved 2000 rpm sparker godt, men hvis vi først snakker om 7-serien er vel 740d...V8... med 258 HK ved 4000 rpm og 600 Nm ved 1900 rpm litt mer interessant. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

218 HK ved 4000 rpm og 500 Nm ved 2000 rpm sparker godt, men hvis vi først snakker om 7-serien er vel 740d...V8... med 258 HK ved 4000 rpm og 600 Nm ved 1900 rpm litt mer interessant. :D

...det er eg enig i , men det er liksom ikkje nokon i gata mi som har ein slik...så eg gliste heile kvelden eg!!!

Det var bra trøkk i denne og skjønar du........ :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det er eg enig i , men det er liksom ikkje nokon i gata mi som har ein slik...så eg gliste heile kvelden eg!!!

Det var bra trøkk i denne og skjønar du........ :wink:

Det tviler jeg ikke på og det er heller ikke noen i min gate som har en 730d. :D Vi er forøvrig to stk. med en BMW i vår lille vei med 16 hus...en 1999 E39 528i Touring og min 2003 E46 318d Touring. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...skreiv litt i "blide" der.....i gata mi er det berre min BMW, men så er jo det ein fin representant for standen då meinar eg....

730d er nyinvisteringen til faren til ein kamerat....

No høyrdest eg ut som ein 18 åring, er faktisk 35!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...