BUG Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Skal oppgradere frontsettet i e36 coupe`en min. Det jeg lurte på var hvilken erfaring folkr har med dette, blir det bra lyd med bare å sette de i orginal hullene i sparkepanelet, eller er det noen enkle forbedringer som kan gjørest? Det ser liksom ikke ut som det er et topp "miljø" for god lydgjenngivelse der framme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Skal du ha ekstern forsterker på dem? Hva slags spiller har du/skal bruke? Jeg har nå falt for Sony sitt XSHT130SN sett. Meget bra til en meget bra pris. Vi selger dem for 1895,- Har montert dette settet i to E36er. En med ekstern forsterker og en rett på en ny Pioneerspiller (4x50w MOSFET). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Er planen å ha ekstern forsterker ja, og en sub. Har en Sony CDX-M9900. Noen som har erfaring med dynaBel subber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Har problemer med at 'plastdekselet' vibrerer når jeg spiler høyt.. Det kan i allefall høre slik ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 eg vil jo anbefale et frontsett fra focal da! du kan jo få bedre lyd ved og støy dempe rundt der melommtone\bassa ellementet står, ved gulvet! ellers blir det vell total ombygging som må til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå