Ron Jeremy Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Hei, lurer på om det var noen som var på motor teknikk i helgen i skien, i forbindelse med BMWCCN? Så nemlig en BMW karavane i helgen, kjørte hard og med stil-helt rått! Er også medlem men var frahindret fra å delta dessverre... Noen som var med på det?!? På forshånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Kanskje ikke denne posten skal ligge på kjøp og salg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Sikkert bare en glipp av M3cab. Denne posten skulle nok ligget under 'Annet' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg var der , masse rått der, skrudde hele natta for å få bilen ferdig, hehe.. Helge Vik var der+ alle de andre sinnsyke bmw`ene som går i Telemark, hehe.. blei helt dårlig av å gå å kikke! Synd du gikk glipp av det M3cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Tja, fikk et lite glimt av kortesjen ved Heistad, der dere skulle ut på E-18 i rundkjøringen, blårøyken stod etter dere-helt rått! Neste gang er jeg med, vært "sovende" medlem hittil... Men når er neste møte, hvor osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 er ikke sikker jeg, lurer på om det var 18 mai på gråtenmoen. kan finne det ut! da må det komme flere!!!!!!! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå