1985-e30 Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 hei.. vurdere å få kjøpt senkefjærene av en her på forumet, så lurer jeg bare på om noen av dere har bilder av en e30, helst 316/318 med 40/40 senkning.... for jeg vil se om jeg skal ta den dyre varianten: 60/40 apex sett eller: 40/40 fjærer... på forhånd takk for alle svar... mvh¨ Arne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Custom Edition Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 denne er hvertfall senka 40/40.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=695577 kompis av meg har 60/60 med Borbet A å det ser meget rått ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwdude Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 vill nå helle si at du burd fåretrekke deg 60/40 d e strøkent.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1985-e30 Posted May 11, 2005 Author Share Posted May 11, 2005 hmmm... den var jo litt skeiv... lav bak og høyere fremme... jeg er litt i tvil nå jeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Custom Edition Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 kjør 60/60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1985-e30 Posted May 11, 2005 Author Share Posted May 11, 2005 nei nei... det er så sinnsykt rått med 60/40.. hvertfall på e30... mener jeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Enig der... 60/40 gjør bilen litt lavere framme en bak og du får en "sintere" look Link to comment Share on other sites More sharing options...
mowz Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Jeg har senka min 40/40. Det ser bra ut det men de er littegranne høyere foran, så 60/40 er nok det absolutt råeste! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarle Skoftedalen Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Har du råd så kjøp 60/40 sett med dempere, men hvis du ikke har råd men bare vil ha bilen litt lavere til du får penger så kjøp 40/40 sett av meg for 600kr.. hehe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeT Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Jeg har kun 20/20 på min, men skulle helst hatt 60/40, men det kan jeg ikke pga jeg parkerer oppå en fortauskant:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjirn Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Senket 40/40 med jallex... bak er vel nærmere 80 nå... men, skal skifte det snart, kan ta nytt bilde da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmn Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Gamlebilen min var senket 40/40. På grunn av stylingen kunne jeg ikke senke mer der jeg bor (fartsdumper osv.). Her er noen bilder; Dette er gamle bilder. Jeg satte senere på 17"-felger, og da ble de litt bedre. De fyllte litt bedre i hjulbuene synes jeg. Har ikke noe bilde med 17" her nå, men skal finne det snart. På bildene over er det kun 15". På det nederste bildet ser bilen høyere ut enn den egentlig er både foran og bak fordi den står sidelengs i litt bakke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1985-e30 Posted May 12, 2005 Author Share Posted May 12, 2005 jeg ser på bildene at bilen blir seende (ikke stygt ment) litt mer avslappet ut... med 40/40 senkning, for da ser mann at den er høyere framme enn bak.. jeg lurer sterkt på om jeg skal gå for 60/40 nå.. men Jarle Skoftedalen: hvis jeg ikke bestemmer meg for å kjøpe sett med dempere 60/40 så kjøper jeg dine fjører tror jeg ja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Den er vel ikke fysisk høyere foran, men den ser høyere ut siden hjulbuene går lenger opp framme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mowz Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Ja det ser vel bare sånn ut, men det er det som er kipt, for det er mye kulere med like høy foran og bak eller litt lavere foran Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now