BimmerKing Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Ja det ser vel bare sånn ut, men det er det som er kipt, for det er mye kulere med like høy foran og bak eller litt lavere foran Akkurat DET er jeg enig i..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 Ja det ser vel bare sånn ut, men det er det som er kipt, for det er mye kulere med like høy foran og bak eller litt lavere foran Akkurat DET er jeg enig i..... DET er jeg også enig i...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 http://www.rkiddy.com/gulenpowerteam/bmw316.htm her er bilde av en e30 som er senka 40/60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 hvorfor lager bmw bilene med høyere hjulbuer foran enn bak? ser jo rart ut originalt når det er 10 cm fra hjul til hjulbue foran, og kun 3-4 bak noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå