DotTk Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Fant ut att Eksos anlegge mitt hadde tatt kvell i går pga rust.... Så jeg må skifte ut fra katt'n å bak... Har akkurat bestilt simons "effekt"anlegg... Noen som trur dette vil gjøre noe forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 lyden blir anderledes, dypere og grommere.men tviler på at du vil merke noe effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Har akkurat montert Simons på min 318is. Joda, mer lyd er vel det meste du kan forvente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Som HF_Rice sa så godt; Du får effektøkning på 5db! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 HEhe... forventet ikke akkurat nå økning i hk... Men får håpe på litt bedre lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Bytt til kon/sportsluftfilter også, da blir lyden enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 Bytt til kon/sportsluftfilter også, da blir lyden enda bedre Blir vel etter tiden.... Neste som står på skjemaet er felger nå.... Eksosen er kommet.... En kompis kommer med det i ettermiddag.. starter vell å koble opp i mårgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå