Audun Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Er ikke noe problem med ferga sjø, pass på at det er midt i mellom lavvann og høyvann så går det som regel bra..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Dritkul bil, jeg tror jeg har møtt deg engang, hilsa på deg ved Jet lindeberg for noen måneder tilbake, det var i vintern, jeg hadde en burgunderrød bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Seidl Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Takk for mye positiv omtale av bilen. Sjønner at det er delte meninger om den vingen. Kom å se den live på Våler 20-22 Mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Seidl Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Dritkul bil, jeg tror jeg har møtt deg engang, hilsa på deg ved Jet lindeberg for noen måneder tilbake, det var i vintern, jeg hadde en burgunderrød bmw. Jaså, husker ikke det jeg nei. Jet Lindeberg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Dritkul bil, jeg tror jeg har møtt deg engang, hilsa på deg ved Jet lindeberg for noen måneder tilbake, det var i vintern, jeg hadde en burgunderrød bmw. Jaså, husker ikke det jeg nei. Jet Lindeberg? Sikkert en Jet-stasjon på/ved Lindeberg i oslo ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 jøss....fin bil!(...litt "over kill" etter min smak) Gratulere med tittelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Tenkte meg den kom til å bli omdiskutert, men vi må få vist mangfoldet her inne vet dere! Selv synes jeg den er skikkelig gjennomført, men hakket forbi hva jeg selv hadde likt å kjøre rundt i. Uten vinga og chrome DTM-speilene tror jeg den hadde vært mye mer etter egen smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Dritkul bil, jeg tror jeg har møtt deg engang, hilsa på deg ved Jet lindeberg for noen måneder tilbake, det var i vintern, jeg hadde en burgunderrød bmw. Jaså, husker ikke det jeg nei. Jet Lindeberg? kommer ved E6 ved alnabru området, svære 4-5felta veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Kul lakk og felger.... ellers likte jeg ikke bilen....Men du skal ha for å ha stått på.... er bare så sinnsykt imot lexuslykter på tyskere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Automote som har bygd den vogna der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Jepp, automote ja.. Har mange gromme prosjekter på gang for tiden de... E30 cab, garantert norgen råeste E36, kameleon og krakkelert.. (samme som månedens bil) E30, flakes, 10x17 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Hvordan faen har han klart å lakke fronten sånn?? Bilen var jo jævli pen fordi da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Hvordan faen har han klart å lakke fronten sånn??Bilen er krakkellakkert, det vil si at det er blitt lakket sølv oppå rødfargen, deretter lagt på plastfolie som blir dratt av etterpå..og så mange timer med pussing, til slutt masse klarlakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Synes den bilen var Harry jeg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 E36 Seidl: hva slags "måler" var det du kobla i sigaretttenneren på Skyline`n til Viktil i Molde i går egentlig? Så ut som den målte både turtall å mye annet så jævlig stilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå