Dirty Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 er jo en elllgammel post! men regner ikke med den bilen kunne blitt månedensbil nå til dagsdato! overstyla japseplast på jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danjyyl Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Grise Stygt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Masse småplukk på utsiden som ikke burde vært der, men det er nå sånn at det går ann å se på den. MEN, når jeg så interiøret, da følte jeg for å spy. Snakk om å ha renska Biltema for sete og ratt trekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerMorten Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Var ganske Fint lav forann =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 litt for mye kebab etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 sett gjennom tråden nå, noen som har lyst å revurdere sine svar etter dagens normer på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Synes da denne er tøff jeg da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Synes da denne er tøff jeg da men fordi du står som eier ja haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Hehe:) Er ikke så ille da, men skulle nok byttet ut et par ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Nå ? ja, sånn er det å være maskinfører og ræva full... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Hehehe... Nå ja.. Syntes den var tøff da jeg kjøpte den, men skulle nok gjort om et par ting på den nå ja.. men men, får se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Nå ? ja, sånn er det å være maskinfører og ræva full... Haha Men vurderer sterkt hel-lakkering, M3 front med leppe, nye lykter rundt om, og kanskje GT spoiler'n bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Nå ? ja, sånn er det å være maskinfører og ræva full... Haha Men vurderer sterkt hel-lakkering, M3 front med leppe, nye lykter rundt om, og kanskje GT spoiler'n bak.. yeah right!! tror det ikke før jeg ser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Spør Kevin, har såvidt nevnt det til han engang Den bilen fortjener et nytt liv, var jo rimelig heftig/spesiell da Sivert bygde den rundt '00-01 (?) et sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå