johjoa Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Bosch senking kan forbeholdes til Opel kadet, manta osv... det koster ikke mere enn 1500kr for 40/40 fjør på O.S. Bildeler Ellers pen bil... fjern nu ikke merkene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Det sitter 40/40 senkesett på den, det er det som er kappet med 2 og en halv runde, du får ikke en E34 så lav med ett orginalt senkesett skal jeg love dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2005 nå har jeg endelig fått lagt ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 Det sitter 40/40 senkesett på den, det er det som er kappet med 2 og en halv runde, du får ikke en E34 så lav med ett orginalt senkesett skal jeg love dere Personlig syens jeg det er idioti å kappe fjørene, for det første blir det jo ikke så bra som det var (teknisk messig) og for det andre ryker lappen på det og en saftig bot hvis du blir stoppet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logitech Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Har blitt stoppet to ganger i teknisk kontroll. Har aldri funnet ut at fjærene er kappet på min bil. Det er som sagt vanskelig å få E34 lav med originalt senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 det går da bare fint å få den lavere fremme,pauls1 har 60-40 sett på sin 524 og den kunne ikke vært lavere forran så det er bare tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Synes bilen er pen som den er jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg synes også den er pen som den er Er ikke noe vits i å senke så mye at man nesten ikke kan bruke bilen i det daglige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2005 nå har jeg satt på40/40 senke fjører igjen.. og godt er det.. hehe helt noe anna å kjøre igjen.. good.. kom gjerne med flere kommentarer og synspunkter på bimmern min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 nå har jeg fått lagt ut litt flere bilder.. håper på flere kommentarer takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 synest min ble lav nokk jeg.. 60/40 ap Vart kanskje litt høg med 17" men jeg skal ha 18" samme felger.. Venter berre på august lønna http://img278.echo.cx/my.php?image=5250097yt.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå