Custom Edition Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 skulle ikke hett passat men passelat.. aldri verden om at gammelkarroseriet er verd 99 lapper hvertfall..finner 98-99modeller til samma pris med bedre km.stand etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 huff... Bare vis henne bilder av BMW`ene så kjøper hun nok dem Vær glad det ikke er like ille som med søstern min... Hun kjøpte seg en Vectra Faderen har omega. Er en grunn til at jeg ikke har kjøpt opel ja. Hehe.. Den er jo direkte vakker den da, Magne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 huff... Bare vis henne bilder av BMW`ene så kjøper hun nok dem Vær glad det ikke er like ille som med søstern min... Hun kjøpte seg en Vectra Faderen har omega. Er en grunn til at jeg ikke har kjøpt opel ja. Hehe.. Den er jo direkte vakker den da, Magne... Vakker er ordet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Vi har vag i familien Du får det til å høres ut som en arvelig sykdom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Få ho til å gå opp til ein 98' då får du nye karosseriet og stasjonsvogn. 97' er nesten berre sedan. Har sjølv ein 98' stv. Highline TDI som nr 2 bil.... Har hat den frå den var ny og eg må berre inrømme at det er ein kjempebil!! Var litt feil, men det er då retta på alle samen. Motoren er heilt topp, og brukar 0,5 på mila...slå den! Størrelsen på denne bilen er ikkje 318 kan du seie....Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 nei å nei, du må få henne til å kjøpe Bmw, be henne kjøpe en 1serien, passer bra for damer passer bra for damer??? pøh! hun hadde sikkert lyst på litt større plass da siden hun vurderer en passat... mitt argument er at BMW er best og at Wag er minst like dyrt å reparere, om ikke dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Hvis kjøp av BMW er uaktuelt hadde jeg ihvertfall ikke gått for VAG, heller Toyota. Der har hun som regel bil som holder noen år. Heller Toyota enn VAG altså!! Vi har en 01. Passat 1.9TDI STV som akkurat har passert 120k. Den har allerede turboen begynt å lekke av, og ny står snart for døra, samme gjelder alle mansjetter, tettningsplater/ringer i understellet, forbanna dritt! Der har du noen argumenter Forstår ikke at hun vil ha VAG framfor BMW, men forstår at hun heller vil ha en driftsikker bil, som er mer A-B enn BMW og der kjøreglede og kjøreegenskaper er et fremmedord hvis det er det hun er ute etter. Men da er ikke VAG tingen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 nei å nei, du må få henne til å kjøpe Bmw, be henne kjøpe en 1serien, passer bra for damer passer bra for damer??? pøh! hun hadde sikkert lyst på litt større plass da siden hun vurderer en passat... mitt argument er at BMW er best og at Wag er minst like dyrt å reparere, om ikke dyrere. 1serien er jo liten og søt bil da,selvom den er vill avogtil, men passer bra for damer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 Få ho til å gå opp til ein 98' då får du nye karosseriet og stasjonsvogn. 97' er nesten berre sedan. Har sjølv ein 98' stv. Highline TDI som nr 2 bil.... Har hat den frå den var ny og eg må berre inrømme at det er ein kjempebil!! Var litt feil, men det er då retta på alle samen. Motoren er heilt topp, og brukar 0,5 på mila...slå den! Størrelsen på denne bilen er ikkje 318 kan du seie....Lykke til! Det er nok størrelsen på bagasjerommet jeg taper på ja... Må prøve å overbevise om at en 98 modell ikke koster så mye mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Passat = "eit hav av plass" både for bagasje og personar. Må seie at det er litt trangare i baksetet på Cab'en...hehe, men ungane kosar seg der og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 aldri kjøp passat hadde en passat kjøpte helt ny i 2000 ente opp med å heve kjøpet alle som jeg kjenner som kjører passat er ikke fornøyd driittttbiiiiiiiiilllllllllllll!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 HIPP HIPP Jeg (vi) greide det Kjøpet er avblåst. Alle argumentene jeg plukket med meg herfra har hatt effekt. Reg. reim skifte sto også for tur, dvs storservice. Selgeren ville ikke dekke dette innenfor avtalt pris, prisen var jo allerede ganske drøy så.. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 jeg kjører bmw e39. jeg kan ikke si at den bmw dere snakker om er så bra, god på sommeren men vinteren hmmmm, pasat er bedre vinter bil. men bmw er fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 hvis man vil sovne bak rattet er passat bedre om vinteren ja... jeg storkoser meg på vinteren i min bmw.... skal man opp bakker og slikt er seff 4x4 tingen....men 200 kg ekstra ville jeg ikkje hatt i min e30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå