BalleKnalle Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Jeg må oxo logge inn for hver gang jeg besøker siden... Er det den "logg in automatisk" som ikke funker da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Hmm. Rart. Prøv å trykke "Logg ut" før dere stikker fra sidene neste gang, og logg inn igjen på normalt vis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Funker fortsatt ikke her..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 hehhe, nå skjer flere rare ting her, får plutselig mail på mail om at jeg har fått PM... Aldri fått mail ang det før hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Funker fortsatt ikke her..... Det var da som faen... fungerer nemlig helt fint her nå. Må se på det senere.. Har oppgave i materiallære jeg skal være ferdig med til i morgen - ikke begynt enda! hehhe, nå skjer flere rare ting her, får plutselig mail på mail om at jeg har fått PM... Aldri fått mail ang det før hehe... Det stiller du selv inne på profilen din. Den står på som standard... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Har alle utenom meg dette problemet? Tror dere må prøve å slette cookien for bimmers.no. Evt. slette cachen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 faller ut hver gang jeg åpner en ny tråd jeg...og "automatisk login" funker heller ikke..ta det ikke så tungt gunnar, ta arbeid og skole først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 funker bra her nå ja, men som sagt ovenfor,prioter skole og arbeid først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Dette er skikkelig irriterende assa Jeg ser jo ikke hva som er de nyeste besvarte postene elnos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Fungerer litt sånn halvveis her. Jeg må logge inn to ganger og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Her også, må av og til logge in enda en gang viss jeg skal skiver et svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Når jeg logger inn vises ikke nye innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Godt dere passer på at jeg får gjort litt skolearbeid. Har faktisk vært på skolen helt til nå. Svær oppgave om kobber og kobberlegeringer som skal leveres til fredag. Høres spennende ut eller? Hah... Vel, uansett.. dere som har problemer, går dere inn på bimmers.no eller bmwguiden.no? Går dere på bmwguiden.no, prøv bimmers.no og se hvordan det da funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 For det første... Examen sux big time.... For det andre....Alt funker som det skal med www.bimmers.no Både innlogging og nye innlegg (hadde www.bmwguiden.no som adresse tidligere som T.A.S) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Kjempeflott! Stor takk til Einum som satte meg på sporet av det der. Forumet/cookiene takler tydeligvis ikke så bra to domener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå