Gaute Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Du får vel snart bli med å "leke" på en skikkelig bane da Må vel satse på det. Du stiller som instruktør? Jeg stiller mer enn gjerne som instruktør hvis jeg får lov. På søndag satt jeg på i 16 forskjellige biler på Revebanen Jeg er derimot ikke med i banekomitèen til BMWCCN, og derfor vet jeg ikke om jeg blir instruktør på f.eks. Rudskogen i juni. Men der er det uansett flere dyktige instruktører som gjerne tar deg med noen runder, både som passasjer hos deg, og med deg som passasjer i deres biler. Anbefales på det varmeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 grattulerer med en rask bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Men der er det uansett flere dyktige instruktører som gjerne tar deg med noen runder, både som passasjer hos deg, og med deg som passasjer i deres biler. Anbefales på det varmeste Dette er noe jeg absolutt har lyst å benytte meg av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Men der er det uansett flere dyktige instruktører som gjerne tar deg med noen runder, både som passasjer hos deg, og med deg som passasjer i deres biler. Anbefales på det varmeste Dette er noe jeg absolutt har lyst å benytte meg av Bare å handle hjelm nå! Jeg ønsker meg en banebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Dette er noe jeg absolutt har lyst å benytte meg av Hvis du er medlem i BMWCCN er dette gratis og lett tilgjengelig på Rudskogen- og Våler treffene. Hvis du ikke er medlem, må du nok bli det for å få være med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Medlem er jeg jo, så det er bare hjelmen som mangler Gunnar, din funker vel den med nytt understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Medlem er jeg jo, så det er bare hjelmen som mangler Gunnar, din funker vel den med nytt understell? Da sees vil nok på Rudskogen Bildet under er fra Rudskogen i fjor. Bilen jeg kjører forbi er en 520i, og sjåføren er aktivt medlem i BMWCCN's banekomite. Jeg brukte lang tid på å komme meg forbi ham, og han hang på meg noen runder etter at jeg kom meg forbi. Så Gunnar begynner å gå tom for unnskyldninger så snart han får orden på sleden sin E34 er absolutt en habil banedoning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Medlem er jeg jo, så det er bare hjelmen som mangler En greit hjelm til bilbruk koster ikke mange hundrelappene. Gunnar, din funker vel den med nytt understell? Ja, men jeg tviler på at alt er på plass til BMW-dagene. Det vil egentlig EU-kontrollen på torsdag avgjøre. Må jeg bytte dempere for å få den godkjent gjør jeg det, hvis ikke kjører jeg nok en stund til slik den er nå. Uansett handler det mer om at jeg ikke har råd til å fikse hvis noe går galt. Det er studentbilen min, og det skal den være i to år til, helst med minimalt med utgifter på den. Og det gjelder også dekkene. Har kjøpt både sommerdekk og vinterdekk de siste månedene, og har et håp om at jeg skal slippe å kjøpe flere dekksett før jeg er ferdig på skolen. Bildet under er fra Rudskogen i fjor. Bilen jeg kjører forbi er en 520i, og sjåføren er aktivt medlem i BMWCCN's banekomite. Jeg brukte lang tid på å komme meg forbi ham, og han hang på meg noen runder etter at jeg kom meg forbi. Så Gunnar begynner å gå tom for unnskyldninger så snart han får orden på sleden sin E34 er absolutt en habil banedoning. Er det Kaurstad? Han har 150 gamp, jeg har bare 129. Sannsynligvis den tregeste doningen på banen om jeg stiller.. Men uansett så er ikke det av stor betydning. Handler mer om det nevnt ovenfor. Borteboende student og bil går egentlig ikke så bra sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Slutt å bruke så mye på klær Gunnar Hvor i Oslo er hjelm billig? Akkurat det med dekk er jeg litt redd for og. Litt kjedelig å slite ut helt nye dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Er det Kaurstad? Han har 150 gamp, jeg har bare 129. Sannsynligvis den tregeste doningen på banen om jeg stiller.. Men uansett så er ikke det av stor betydning. Handler mer om det nevnt ovenfor. Borteboende student og bil går egentlig ikke så bra sammen.Det er Kaurstad, ja. Økonomiske grunner er fornuftige, så den kjøper jeg.Men du kan ha det like gøy med 80gamp som med 200. Det handler ikke om hestekrefter, men å ha det gøy Man får ikke tatt ut hele potensialet i bilen sin uansett de første årene på banetreff. Det hele er egentlig bare mye vanskeligere (og skumlere) jo flere hestekrefter man har. Jeg har langt igjen på min bil før jeg kan ratte den til max av hva den klarer..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Det er Kaurstad, ja. Økonomiske grunner er fornuftige, så den kjøper jeg.Men du kan ha det like gøy med 80gamp som med 200. Det handler ikke om hestekrefter, men å ha det gøy Man får ikke tatt ut hele potensialet i bilen sin uansett de første årene på banetreff. Det hele er egentlig bare mye vanskeligere (og skumlere) jo flere hestekrefter man har. Jeg har langt igjen på min bil før jeg kan ratte den til max av hva den klarer..... Jeg er enig i at man kan ha det gøy med få hestekrefter, men like gøy er jeg ikke helt enig i. For det første er jeg ganske sikker på at konkurransegenene i meg gjør at jeg synes det er kjedelig å konstant bli forbikjørt, uten mulighet til å henge på. Det er ganske frustrerende når man kjører mot biler som bare drar fra på tross av at man har pedalen i bunn... For det andre er det gøy å føle at det skjer noe når man gir på ut av svingen. Men for all del, jeg klarer ha det moro med de 130 gampene jeg har i bilen nå. Den går faktisk helt greit. Klager egentlig ikke. Så som sagt, det handler mest om at jeg ikke har lyst til å bruke mer penger enn "nødvendig" på bilen nå. Har allerede brukt altfor mye. Går rundt og gleder meg til jeg er ferdig på skolen og får litt større økonomisk frihet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå