SE Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 WTF skjedde med været i dag da?!?!?! Jeg stod ute når det plutselig begynnte å lyne og tordne. Også var det akkurat som hele himmelen rammla i hue på meg. Det fallt fra 12 til 3-4 grader i løpet av 15-20 min. Og det haggla/sludda i godt over en time. Syke saker!
Kenzuke Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 Idag var det sne ute! Sne overalt! Træærne var hvite igjen, veiene var dekket av sne osv osv.. Bare sorgen ... Har ikke vært sånn på lenge. Litt frost å sånn, men ikke SÅ mye sne. Djezøz
SE Posted May 10, 2005 Author Posted May 10, 2005 Ja. Var nesten så jeg måtte begynne å plystre på julesanger. Er for dumt at sånt som dette skjer i sør-norge.
Anne Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 Jeg sitter på kontoret mitt og hakker tenner! Hva i all verden er det som har gått galt ?
hagenisse Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 Kjeft'a sytepaver. Det regner og jeg skal sykle hjem.
Custom Edition Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 fortsatt sol og 14-15 grader her..vært det i flere uker nå
SE Posted May 10, 2005 Author Posted May 10, 2005 Kjeft'a sytepaver. Det regner og jeg skal sykle hjem. Tihi
Anne Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 Det skal IKKE tordne nå! Jeg er LIVREDD tordenvær og dette er feil årstid! Jeg er rett og slett ikke forberedt!!!
hagenisse Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 Hva i alle dager er skummelt med tordenvær? Finnes verre ting - som at bislett kebab holder stengt.
Raven Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 tordenvær er jo bare gøy! sludd å snø derimot... blah! godt å varmt inne foran macén men jeg må nok ut og fotografere litt snart.. brrr
SE Posted May 10, 2005 Author Posted May 10, 2005 Hva i alle dager er skummelt med tordenvær? Finnes verre ting - som at bislett kebab holder stengt. Haha
Tore Diesel Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 tordenvær er jo bare gøy! sludd å snø derimot... blah!godt å varmt inne foran macén men jeg må nok ut og fotografere litt snart.. brrr hmm.. sikkert kosli å være fotograf kan jeg tenke meg, ja bortsett når man må ut i grisevær da. Kunne virkelig tenkt meg å bytta jobb med deg for ei stund. Er så jobblei for tida at jeg tror jeg legger på røret
Raven Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 tordenvær er jo bare gøy! sludd å snø derimot... blah!godt å varmt inne foran macén men jeg må nok ut og fotografere litt snart.. brrr hmm.. sikkert kosli å være fotograf kan jeg tenke meg, ja bortsett når man må ut i grisevær da. Kunne virkelig tenkt meg å bytta jobb med deg for ei stund. Er så jobblei for tida at jeg tror jeg legger på røret så så må ikke legge på røret da... jpda gøy å være fotograf, men akkurat denne uka her er verken kreativiteten eller arbeidslysten på topp. må ta et bilde i kveld og skulle tatt bilde av bil og eier før kl 12 i morgen.... tror bilen min får være modell håper selvfølgelig at det ikke regner i morgen da
Gunnar Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 WTF skjedde med været i dag da?!?!?! Jeg stod ute når det plutselig begynnte å lyne og tordne. Også var det akkurat som hele himmelen rammla i hue på meg. Det fallt fra 12 til 3-4 grader i løpet av 15-20 min. Og det haggla/sludda i godt over en time. Syke saker! Jøss.. var dette i Larvik? Har regna litt her 5 mil nord for deg, men sludd og hagl, heldigvis ikke!
Recommended Posts