Jump to content

Recommended Posts

Posted

WTF skjedde med været i dag da?!?!?! :shock:

Jeg stod ute når det plutselig begynnte å lyne og tordne. Også var det akkurat som hele himmelen rammla i hue på meg.

DSC00485_2.jpg

Det fallt fra 12 til 3-4 grader i løpet av 15-20 min. Og det haggla/sludda i godt over en time.

Syke saker! :?

Posted

Idag var det sne ute! Sne overalt! Træærne var hvite igjen, veiene var dekket av sne osv osv.. Bare sorgen ... Har ikke vært sånn på lenge. Litt frost å sånn, men ikke SÅ mye sne. Djezøz

Posted

Ja. Var nesten så jeg måtte begynne å plystre på julesanger.

Er for dumt at sånt som dette skjer i sør-norge.

Posted

Det skal IKKE tordne nå! Jeg er LIVREDD tordenvær og dette er feil årstid! Jeg er rett og slett ikke forberedt!!! :twisted::roll:

Posted

tordenvær er jo bare gøy!:) sludd å snø derimot... blah!

godt å varmt inne foran macén men jeg må nok ut og fotografere litt snart.. brrr

Posted
Hva i alle dager er skummelt med tordenvær? Finnes verre ting - som at bislett kebab holder stengt.

Haha :lol:

Posted

godt å varmt inne foran macén men jeg må nok ut og fotografere litt snart.. brrr

hmm.. sikkert kosli å være fotograf kan jeg tenke meg, ja bortsett når man må ut i grisevær da. Kunne virkelig tenkt meg å bytta jobb med deg for ei stund. Er så jobblei for tida at jeg tror jeg legger på røret :x

Posted

hmm.. sikkert kosli å være fotograf kan jeg tenke meg, ja bortsett når man må ut i grisevær da. Kunne virkelig tenkt meg å bytta jobb med deg for ei stund. Er så jobblei for tida at jeg tror jeg legger på røret :x

så så må ikke legge på røret da...

jpda gøy å være fotograf, men akkurat denne uka her er verken kreativiteten eller arbeidslysten på topp. må ta et bilde i kveld og skulle tatt bilde av bil og eier før kl 12 i morgen.... tror bilen min får være modell :)

håper selvfølgelig at det ikke regner i morgen da

Posted
WTF skjedde med været i dag da?!?!?! :shock:

Jeg stod ute når det plutselig begynnte å lyne og tordne. Også var det akkurat som hele himmelen rammla i hue på meg.

Det fallt fra 12 til 3-4 grader i løpet av 15-20 min. Og det haggla/sludda i godt over en time.

Syke saker! :?

Jøss.. var dette i Larvik? Har regna litt her 5 mil nord for deg, men sludd og hagl, heldigvis ikke! :)