Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som har peiling på ca hvor mye det vil koste for alle nødvendige deler jeg trenger for å innsatallere turbo i min 325ix m20 motor.

Posted

Det spørs hva du mener med nødvendig da, skal du ha det til å funke eller til å gå bra??

Skal det bare funke så så får du sikkert turbo til 3000, grenrør til 2000, intercooler til 2000, slanger og div til kanskje 1500. men da kan du jo ikke kjøre på no særlig. :wink:

men hvis det skal gå bra, må du ha turbo,nyoverhalt eller ny. Dette koster fra 4500 og oppover, og så må du ha en skikkelig grenrør 4000++, en skikkelig intercooler 3500++, topppakning som tåler trykk 1000-1500+++, lavkompstempler/smidde ca 2500kr på stk, tilleggssprut 3500+++, tenningsforskyver 2000++, en skikkelig clutch,justerbar dumpventil 2000, intrumenter, progressiv/justerbar bensintrykksregulator, slanger og div, ++++++

Skal du ha det helt rått så må du ha datasprut 20000+++, stålråder 2500kr pr stk, pianotrådspor i blokka+++

å lage en turbomotor som holder koster no jævli!

Men det er morro :twisted:

Posted

Hadde tenkt meg noe som gikk bra, men som også holdt en stund da.... Men det blir jo alt for dyrt hvis du skal ha alt dette stæsjet. Men hadde vært konge da, ix med mye gamp må være gøy. :o

Posted

kjøp bare et greit grenrør + en overhalt turbo + en skjærekant topppakning og de slanger og rør du trenger Sett av 10000kr til dette så er det en begynnelse. Da har du jo et greit utgangspunkt! Så kan du bare kjøpe skikkelige ting senere og bytte ut del for del... :wink:

Posted

Det å sette turbo i ein I`X koster penger. Det vil gå ein formue i drivverk. Den kjem til å spytte drivakslinger framme.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...