Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....til en som har en MB A-klasse som drømmebil, og som ser på BMW'er som "pakkis-traller"....?

Personlig synes jeg A-klassen er noe av det styggeste som triller på veiene, men jeg klarer liksom ikke å helt formulere meg riktig for å få med all den guffa jeg har å si til sånne mennesker :D

Noen som har noe slagkraftig å komme med?

Skrevet

...er det ein grunn til å diskutera med ein som har A klasse som drømmebil?....har ein behov for å argumentera for å bu i norge kontra sibir? For dei fletste er svaret her NEI, men det er då unnatak! :)

Skrevet

A-klasse????? :o:stupid::crazy:

må være noe av det styggeste mercedes noen gang har laget.. ser jo ut som en pappeske med fire hjul på joh!

ikke høye drømmer på vedkommende sier jeg bare..

Skrevet

1. Mercedes A-klasse er uendelig stygg

2. Mercedes A-klasse velter lett

3. Mercedes A-klasse burde ha støttehjul som standard-utstyr

4. Mercedes A-klasse er liten og trang

5. Mercedes A-klasse passer kun som firmabil for smallBILL fra Tele2

6. Mercedes A-klasse passer kun som bil for smallBILL fra Tele2

7. Mercedes A-klasse er en Mercedes!!!

8. Mercedes A-klasse er direkte trafikkfarlige; Når andre sjåfører ser den får de latterkrampe og mister kontrollen over eget kjøretøy

9. Mercedes A-klasse kunne like gjerne passert som golf-bil

10. Mercedes A-klasse er overhodet ikke tyverisikker; Uansett lås-mekanisme, alarm, uknuselige ruter osv..Vil tyven ha den: --> Ta den under armen og LØP ;);)

Skrevet
1. Mercedes A-klasse er uendelig stygg

2. Mercedes A-klasse velter lett

3. Mercedes A-klasse burde ha støttehjul som standard-utstyr

4. Mercedes A-klasse er liten og trang

5. Mercedes A-klasse passer kun som firmabil for smallBILL fra Tele2

6. Mercedes A-klasse passer kun som bil for smallBILL fra Tele2

7. Mercedes A-klasse er en Mercedes!!!

8. Mercedes A-klasse er direkte trafikkfarlige; Når andre sjåfører ser den får de latterkrampe og mister kontrollen over eget kjøretøy

9. Mercedes A-klasse kunne like gjerne passert som golf-bil

10. Mercedes A-klasse er overhodet ikke tyverisikker; Uansett lås-mekanisme, alarm, uknuselige ruter osv..Vil tyven ha den: --> Ta den under armen og LØP ;);)

Tro grun 1-10 er tyveri sikringen på bilen. :wink:

Skrevet

synest a klassen kan bli litt kul jeg da. fikk den i tyskland med 2 motorer faktisk en på bakhjula og en forand. 4 trekker faktisk. var vist 300hk. d er sinnsykt d. :)

Skrevet

Du sier bare at du føler det blir for dumt å diskutere med noen som åpenbart har så lite greie på hva de snakker om :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...