Gå til innhold

Grombil til salgs på TV2-torget..

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvem er folk?

Det er Alpina og Hartge sin greie.

Er ikke veldig fan av ha skog i bilen, men skulle glatt overlevd det om jeg hatt en Alpina eller Hartge.

man får det akkurat som man vil ha det av alpina/hartge også, så det er "folk" som har bestillt det sånn. :wink:

det er forøvrig enkelt og relativt billig å bytt ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært stas, har jo nettopp solgt leiligheten min, men jeg hadde vel fått gullmedalje hvis jeg hadde greid og overtale samboeren til og samtykke på at vi skulle svi av overskuddet på den bilen der. :P

Men, utrolig fet bil. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Er jeg den eneste som liker skog i bilen? Det er ikke harry med tredetajljer i bilen. Det er børsta stål som er harry. Man får en sånn rolig og deilig avslappet følelse av treverk. 8)

Treverk hører hjemme i båter og store amerikanske biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som liker skog i bilen? Det er ikke harry med tredetajljer i bilen. Det er børsta stål som er harry. Man får en sånn rolig og deilig avslappet følelse av treverk. 8)

Treverk hører hjemme i båter og store amerikanske biler.

Jeg er enig med deg bimmerdude! Jeg liker også skog... Synes nå at treverk hører mer hjemme i en 5-serie enn en 3-serie. Føler at børsta stål og aluminium er en audi greie, særlig i TT'n. Har aldri sett kombinasjonen beige skinn og børstet stål før... Men, for all del, børsta stål/aluminium kan også være fint! Ja takk, begge deler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...