Schnellfahren Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 kunne spart seg for det jævla treverket inni der ja..det ser helt harry ut.. såpass gjennomført bil bør ha børstet stål eller noe annet..faen ikke amazonas.. men har man råd til og kjøpe den har man alltids råd til og bytte det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Hvem er folk?Det er Alpina og Hartge sin greie. Er ikke veldig fan av ha skog i bilen, men skulle glatt overlevd det om jeg hatt en Alpina eller Hartge. man får det akkurat som man vil ha det av alpina/hartge også, så det er "folk" som har bestillt det sånn. det er forøvrig enkelt og relativt billig å bytt ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Hvorfor kjøpe bilen når man kan hente delebil i tyskland for nesten ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Hadde vært stas, har jo nettopp solgt leiligheten min, men jeg hadde vel fått gullmedalje hvis jeg hadde greid og overtale samboeren til og samtykke på at vi skulle svi av overskuddet på den bilen der. Men, utrolig fet bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg har tatt på den bilen... hihi Den er skamrå i real life!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 For en enorm bil! RÅ! Skulle klart å levd med det treinteriøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Er jeg den eneste som liker skog i bilen? Det er ikke harry med tredetajljer i bilen. Det er børsta stål som er harry. Man får en sånn rolig og deilig avslappet følelse av treverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 RÅ bil Men treinteriør,det hører ikke hjemme i en sånn bil eller i noen annen for den saks skyld.Tre hører hjemme i skogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Han har 20hk mere enn det jeg har i min Hartge. Sparker VELDIG godt unna disse Hartge tunede bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 ...flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Er jeg den eneste som liker skog i bilen? Det er ikke harry med tredetajljer i bilen. Det er børsta stål som er harry. Man får en sånn rolig og deilig avslappet følelse av treverk. Treverk hører hjemme i båter og store amerikanske biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Skulle nok levd med det treverket. Utrolig fett med tofarget skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Jeg byttet interiørlister i min. Synes det passer bedre med aluminium i en "moderne, sportslig bil". Uten sammenligning forøvrig til Hartge'n... Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Er jeg den eneste som liker skog i bilen? Det er ikke harry med tredetajljer i bilen. Det er børsta stål som er harry. Man får en sånn rolig og deilig avslappet følelse av treverk. Treverk hører hjemme i båter og store amerikanske biler. Jeg er enig med deg bimmerdude! Jeg liker også skog... Synes nå at treverk hører mer hjemme i en 5-serie enn en 3-serie. Føler at børsta stål og aluminium er en audi greie, særlig i TT'n. Har aldri sett kombinasjonen beige skinn og børstet stål før... Men, for all del, børsta stål/aluminium kan også være fint! Ja takk, begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå