Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vil bare informere om at det er livsfarlig å sykle. Ble nesten overkjørt i dag etter jeg hadde levert bilen på EU-kontroll og skulle sykle hjem igjen. Dunket sidelengs i en Skoda som svingte rett inn over fortauet uten å blinke. :shock:

• Replies 40
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Mange dårlige sjåfører ute i trafikken... Altfor mange som aldri skulle hatt lappen.

Men syklister kan være farlige de også da... Jeg holdt på å bli syklet på av en unge idag! Han bare trillet sakte mot bilen min, jeg vet han så bilen, men han bremset ikke, glad for at jeg testet burnout da :P

Posted

Hah! Når dere er inne på farlige syklister så skal dere få høre en liten episode fra igår morrest!!

Skulle kjøre en kompis til skolen, var 30-sone å jeg hadde ikke mer en 20-30km/t. Var et kvinnfolk på sykkel (sikkert i 15-årsalderen) på høyre side av meg, som sykla etter fortauet. Ho trødde på som faen å sykla i ca samme fart som meg. Så var det en bil i møte som kom kjørende, den også ganske sakte. - I det bilen passerer meg så vrenger det syke kvinnfolket sykkelen ut i veien, RETT forran nesa på meg. Uten å så mye som å snu litt på hodet. Jeg bråbremser så det hviner fra dekka å holder fløyta inne i sikkert 5sek. Alle snur seg å stopper foruten jenta, som bare sykler videre med sånne IPOD ørepropper i ørene :shock:

Hadde jeg vorre LITT uoppmerksom der, hadde ho gådd på snørra, å jeg hadde sikkert fått et par saftige riper. :?

Crazy bitch!!!

Posted

heh... Noen som lider av dødsønske kanskje? Men ingen har beskyldt 15åringer for å være smarte da... ;)

Posted

sykla i forigårs jeg.. skulle sette ny rekord på standardløypa mi... plutselig lå jeg og skrapa hodet i asfalten, så våkna jeg opp av at jeg lå og spytta blod i grøfta... deilig!!

ingen merker på hendene eller beina.. bare skulderen og hodet tok imot...

Moral: HELDIGVIS BRUKTE JEG HJELM! :D

Posted

Syklister får holde seg på fortauet! *hater syklister som ligger i veien*

De fleste syklistene som ligger på veien kjører uten lys eller refleks(noe som vist er ulovlig og blir bøtlagt..).

Så det er umulig å se dem i mørke.

De eier ikke inteligens, de kjører som om de tror biler stopper på en femøring...

De har ikke forsikring, så uansett om du har skyld i en ulykke eller ikke så kommer du ikke særlig langt på ripene på panseret.

De sykler ALLTID så enormt seint! De kjører midt i veien og hopper opp og ned fra fortauer og inn i veibanen som det passer dem.

De ser teite ut...

De har sånne vemmelige stramme bukser...menn på 40 og oppover skal ikke under noen omstendigheter bruke sykkelbukse/shorts!!

Sykkel er for gamle damer som skal til butikken og små unger som ikke får lov til å kjøre annet! Å DE SKAL HOLDE SEG PÅ FORTAUET!!!

:angry:

Posted
De kjører midt i veien og hopper opp og ned fra fortauer og inn i veibanen som det passer dem.

Jeg sykler til jobb nå og gjør akkurat dette. :roll:

:stupid::angry::devil:

[-X

:lecture::lol: