Gå til innhold

Livsfarlig å sykle...


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Vil bare informere om at det er livsfarlig å sykle. Ble nesten overkjørt i dag etter jeg hadde levert bilen på EU-kontroll og skulle sykle hjem igjen. Dunket sidelengs i en Skoda som svingte rett inn over fortauet uten å blinke. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mange dårlige sjåfører ute i trafikken... Altfor mange som aldri skulle hatt lappen.

Men syklister kan være farlige de også da... Jeg holdt på å bli syklet på av en unge idag! Han bare trillet sakte mot bilen min, jeg vet han så bilen, men han bremset ikke, glad for at jeg testet burnout da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Når dere er inne på farlige syklister så skal dere få høre en liten episode fra igår morrest!!

Skulle kjøre en kompis til skolen, var 30-sone å jeg hadde ikke mer en 20-30km/t. Var et kvinnfolk på sykkel (sikkert i 15-årsalderen) på høyre side av meg, som sykla etter fortauet. Ho trødde på som faen å sykla i ca samme fart som meg. Så var det en bil i møte som kom kjørende, den også ganske sakte. - I det bilen passerer meg så vrenger det syke kvinnfolket sykkelen ut i veien, RETT forran nesa på meg. Uten å så mye som å snu litt på hodet. Jeg bråbremser så det hviner fra dekka å holder fløyta inne i sikkert 5sek. Alle snur seg å stopper foruten jenta, som bare sykler videre med sånne IPOD ørepropper i ørene :shock:

Hadde jeg vorre LITT uoppmerksom der, hadde ho gådd på snørra, å jeg hadde sikkert fått et par saftige riper. :?

Crazy bitch!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sykla i forigårs jeg.. skulle sette ny rekord på standardløypa mi... plutselig lå jeg og skrapa hodet i asfalten, så våkna jeg opp av at jeg lå og spytta blod i grøfta... deilig!!

ingen merker på hendene eller beina.. bare skulderen og hodet tok imot...

Moral: HELDIGVIS BRUKTE JEG HJELM! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklister får holde seg på fortauet! *hater syklister som ligger i veien*

De fleste syklistene som ligger på veien kjører uten lys eller refleks(noe som vist er ulovlig og blir bøtlagt..).

Så det er umulig å se dem i mørke.

De eier ikke inteligens, de kjører som om de tror biler stopper på en femøring...

De har ikke forsikring, så uansett om du har skyld i en ulykke eller ikke så kommer du ikke særlig langt på ripene på panseret.

De sykler ALLTID så enormt seint! De kjører midt i veien og hopper opp og ned fra fortauer og inn i veibanen som det passer dem.

De ser teite ut...

De har sånne vemmelige stramme bukser...menn på 40 og oppover skal ikke under noen omstendigheter bruke sykkelbukse/shorts!!

Sykkel er for gamle damer som skal til butikken og små unger som ikke får lov til å kjøre annet! Å DE SKAL HOLDE SEG PÅ FORTAUET!!!

:angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...