tomasb Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Måles ikkje verdiene på eksosen ved 1000-1200 rpm, åltså over tomgangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2005 Er ikke sikker jeg..? I så fall må jeg vel sjekke andre ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Er ikkje sikker på det, men meiner en kamerat(mekaniker) gjorde det sånn på en bil eg hadde i min grønne ungdom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Hmm. Interessant. 2 bokser på full tank, eller hvor mye bensin?Kan det klare å fikse selv 804%-en min? Han pleier å ha lite bensin på tanken. Bilen skal visst nesten kunne gå på dette stoffet rent. Om det klarer å gjøre noe med miljøbomben din vet jeg ikke. Det er uansett greit å få renset systemet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå