Gå til innhold

Webshop åpen! bimmers.no t-skjorter, topper, etc.

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehhe, synes den bilen er kul jeg, skulle bare vert en rød E36 så hadde jo alt vert perfekt :D hehe...

Menneh...tenker jeg kjøper den der Classic Thong`en vertfall ;)

Sikkert en singlet også når lønna kommer!

Jeg synes også at illustrasjonen er fin... dritbra faktisk...MEN. har vi sett den før? ja! på alle steder der folk "digger" bmw.

Blir liksom ikke helt "vår" denderre! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det klistremerkene du hadde der. Er det gjennomsiktige der det ikke er skrift osv eller er de hvite?

Også, kunne du fiksa en t-shirt med samme motiv som det klistremerket med trehjulsykkel på ryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det klistremerkene du hadde der. Er det gjennomsiktige der det ikke er skrift osv eller er de hvite?

Også, kunne du fiksa en t-shirt med samme motiv som det klistremerket med trehjulsykkel på ryggen?

Den trehjulssykkelen på ryggen og den logoen på venstre side av bryst hadde vært stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med bimmers.no showskilt? Noe ala:

leverer gjerne show skilt i reflex utførelse med borrelås(3M duallock) til showskilt og originalt, for en god slomp penger vi :-)

Fikser du sånnt?? skulle gjerne hatt det jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente omvent bimmers.no forran og den andre bak. ;)

Skjønte det, men på akkurat den t-skjorta der er det et mye smalere trykk bak, så det hadde blitt så lite. Må ta det på en av de andre i så fall. Men er det ikke kulere med slike "budskap" foran? Om man går med den under åpen skjorte, track jacket, vanlig jakke, etc? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...