pmkweb Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Hva med bimmers.no showskilt? Noe ala: leverer gjerne show skilt i reflex utførelse med borrelås(3M duallock) til showskilt og originalt, for en god slomp penger vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Hehhe, synes den bilen er kul jeg, skulle bare vert en rød E36 så hadde jo alt vert perfekt hehe...Menneh...tenker jeg kjøper den der Classic Thong`en vertfall Sikkert en singlet også når lønna kommer! Jeg synes også at illustrasjonen er fin... dritbra faktisk...MEN. har vi sett den før? ja! på alle steder der folk "digger" bmw. Blir liksom ikke helt "vår" denderre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Hvordan er det klistremerkene du hadde der. Er det gjennomsiktige der det ikke er skrift osv eller er de hvite? Også, kunne du fiksa en t-shirt med samme motiv som det klistremerket med trehjulsykkel på ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Hvordan er det klistremerkene du hadde der. Er det gjennomsiktige der det ikke er skrift osv eller er de hvite?Også, kunne du fiksa en t-shirt med samme motiv som det klistremerket med trehjulsykkel på ryggen? Den trehjulssykkelen på ryggen og den logoen på venstre side av bryst hadde vært stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2005 Merkene har hvit bakgrunn, desverre. Må snakke med pmkweb hvis ikke, men er redd de vil være dyre i folie. T-skjorte med det på kan derimot la seg ordne! Skal se hva jeg får til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2005 Ny babydrakt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Hehe Den må jeg ha til junior her i huset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2005 Kan denne være aktuell? Bak står det "bimmers.no" med ganske stor skrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Derja Blir nok en slik her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Jezz! Den blir det mange av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Hva med bimmers.no showskilt? Noe ala: leverer gjerne show skilt i reflex utførelse med borrelås(3M duallock) til showskilt og originalt, for en god slomp penger vi Fikser du sånnt?? skulle gjerne hatt det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Ny babydrakt: Det er digg! Venter min første i oktober så dette blir bra.. Må begynne tidlig for å få de små på rett vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Kan denne være aktuell? Bak står det "bimmers.no" med ganske stor skrift. Jeg mente omvent bimmers.no forran og den andre bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2005 Jeg mente omvent bimmers.no forran og den andre bak. Skjønte det, men på akkurat den t-skjorta der er det et mye smalere trykk bak, så det hadde blitt så lite. Må ta det på en av de andre i så fall. Men er det ikke kulere med slike "budskap" foran? Om man går med den under åpen skjorte, track jacket, vanlig jakke, etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Hehe joda. Spiller ikke så stor rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå