vyrez Skrevet Mai 13, 2005 Skrevet Mai 13, 2005 slike sports stoler (bøtte stoler finner man slike som kan passe inn i en 320I 90mod E30 ? kunne tenkt meg et par røde fete bøtte stoler framme i min, bilen er jo hvit så røde stoler tror jeg kan bli fett. også er jeg på utkik etter røde skvett lapper til å montere på den, hvor kan jeg finne alt dette.... vist det i det hele tatt finnes til den type bil.????
PenguiN- Skrevet Mai 13, 2005 Skrevet Mai 13, 2005 Slike finnes selvfølgelig, Sparco "noe" koster ca 2000,- pr stk, MEN HUSK, har du Coupe trenger du justerbar rygg...
vyrez Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Skrevet Mai 13, 2005 har ikke coupe... men goe gammle 4 dørs:) (hadde en nissan coupe først, ble helt gærn av å hoppe inn og ut av den jævla bilen mye jobb å montere inn 2 stoler av den typen? mye som må skiftes ut å sont eller ?
hagenisse Skrevet Mai 13, 2005 Skrevet Mai 13, 2005 Du må ha et understell til dem. Kjøper du et som er tilpasset bilen og stolen er det jo bare å dytte inn. Kjøper du universalgreier blir det litt mer jobb.
vyrez Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Skrevet Mai 13, 2005 hvor kan jeg få tak i stoler som passer rett inn? vist det i det hele tatt finnes noe som går rett inn uten å skifte understellet.... og så har jeg lagt merke til bmw som har slike rundinger rundt lysene sine som lyser, ere mulig å få tak i det til en 90mod E30 ? grovt rott det så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå