Ostespiller Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 skulle starte bilen min i går. har stått en stund uten å starte den. Litt over 1 måned. Den ville ikke starte. Så skulle jeg prøve en gang til. Da kortsluttet hele bilen. Sjekket sikringene å de så fine ut. Hva kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Batteriet kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 overledning mellom startmotor og batteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Hei Jeg hadde det samme problemet på min E28. Jeg tok av ledningene på startmotoren og reingjorde dem. Etterpå tok jeg av batteripolene og skrapet frem litt blankt metall med en kniv. Etterpå startet den! Men det hjelper selvsagt ikke hvis du har et kortsluttet batteri eller noe slikt. Sjekk det først. PS! På en E28 bilcrossbil sa det bare "klikk" når jeg trykket på startknappen. Måtte vente i 5 sekunder før jeg kunne starte etter at jeg hadde skrudd på tenninga. Du kan prøve det også for moro skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå